آخرین خبر از مسکن ملی ، معین تکلیف 500 هزار نفر تا خاتمه اردیبهشت ماه

به گزارش بارازعلی، به گزارش تجارت نیوز، وزیر راه و شهرسازی در ابتدای هفته با حضور در یک برنامه تلویزیونی شتابدهی به پروژه مسکن ملی را یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه در امسال مطرح کرد.

آخرین خبر از مسکن ملی ، معین تکلیف 500 هزار نفر تا خاتمه اردیبهشت ماه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد اسلامی در مورد اعلام نتایج مرحله دوم ثبت نام در این طرح گفت: ثبت نام مرحله دوم با کرونا توأم شد با این حال برای جلوگیری از شیوع کرونا امکان ثبت نام پیامکی هم مهیا شد. واجدین شرایط مرحله دوم تا انتها اردیبهشت ماه آنالیز و تعیین می شوند زیرا یکی از مهمترین برنامه های ما در حوزه مسکن در سال 99 شتاب دهی به طرح اقدام ملی است.

اما محمود محمودزاده، معاون وزیر پیش از شروع سال 99 گفت: با توجه به نام نویسی پیامکی متقاضیان در این دوره، احتیاج است که بارگزاری مدارک نیز انجام گردد، اما چون در دوره شیوع بیماری کرونا هستیم باید صبر کنیم تا از این مرحله عبور کنیم و خطری برای مردم وجود نداشته باشد؛ بنابراین ابتدا باید ویروس کرونا از بین برود سپس متقاضیان مدارک خود را بارگزاری نمایند.

با توجه با اظهارات وزیر راه، مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در چه مرحله ای است؟

محمودزاده در این خصوص به تجارت نیوز گفت: در مرحله دوم حدود یک میلیون و 300 هزار نفر ثبت نام نموده اند که 500 هزار نفر به وسیله سامانه و 800 هزار نفر به وسیله پیامک درخواست خود را به ثبت رسانده اند.

وی اضافه کرد: این که وزیر گفته اند نتیجه مرحله دوم مسکن ملی تا انتها اردیبهشت ماه تعیین می گردد مربوط به 500 هزار نفری است که به وسیله سامانه ثبت نام و مدارک خود را بارگزاری نموده اند. 800 هزار نفری که پیامکی نام نویسی شده اند باید منتظر باشند تا شرایط به لحاظ شیوع ویروس کرونا مساعد گردد و این افراد بتوانند مدارک خود را برای ما ارسال نمایند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مورد ثبت نام های پیامکی عنوان نمود: ثبت نام پیامکی به معنی رزرو است، چون این افراد فقط شماره ملی خود را برای ما فرستاده اند و ما هیچ مدرکی از این گروه نداریم بنابراین وقتی تب ویروس کرونا فروکش کرد اعلام می کنیم که این گروه نیز نسبت به بارگزاری مدارک اقدام نمایند.

بنابراین وزارت راه در حال آنالیز درخواست کسانی است که مدارک خود را از طربق سامانه ارسال نموده اند و نتیجه آن را تا انتها اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می نماید و مابقی که به وسیله پیامک ثبت نام شده اند باید منتظر باشند تا ابتدا شرایط سلامت کشور بهبود یابد و سپس وزارت راه زمان ارسال مدارک را اعلام کند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1008

به "آخرین خبر از مسکن ملی ، معین تکلیف 500 هزار نفر تا خاتمه اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از مسکن ملی ، معین تکلیف 500 هزار نفر تا خاتمه اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید