احتمال تعویق مسابقات گزینشی اروپایی ها، پیشنهاد مسئول روابط بین المللی فدراسیون کشتی ارمنستان برای تیم های ایرانی

به گزارش بارازعلی، مسئول روابط بین المللی فدراسیون کشتی ارمنستان گفت: بهتر است برای آنکه بهانه ای دست میزبان بعدی مسابقات گزینشی نباشد، تیم های ایران هرچه زودتر اردوی خود را در خارج از کشور برپا نمایند.

احتمال تعویق مسابقات گزینشی اروپایی ها، پیشنهاد مسئول روابط بین المللی فدراسیون کشتی ارمنستان برای تیم های ایرانی

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

علی دولتخواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه احتمال تعویق مسابقات گزینشی اروپایی ها نیز وجود دارد، گفت: اینطور که شنیده ام علاوه بر اینکه قرقیزستان از میزبانی مسابقات گزینشی آسیایی ها انصراف داده و صحبت از احتمال تعویق این رقابت ها وجود دارد، در مورد مسابقات گزینشی اروپایی ها که قرار بود چند روز قبل از رقابت های قرقیزستان در بوداپست مجارستان برگزار گردد، هم چنین چیزی احتمال دارد.

وی با بیان این جمله که با وجود تاکید چندباره توماس باخ در مورد برگزاری المپیک در موعد مقرر، بعید به نظر می رسد تا مهار ویروس کرونا در سطح جهان، از برگزاری المپیک خبری باشد، گفت: باید این اطمینان خاطر برای جهان وجود داشته باشد که به واسطه برگزاری المپیک، کرونا بیش از این شیوع پیدا نخواهد کرد. به همین دلیل تحلیل ها در ارمنستان هم به همین گونه است و من هم بعید می دانم بگردد تا پیش از آنکه خبر کنترل کرونا در سطح جهان منتشر گردد، در مورد برگزاری المپیک صحبت کرد. من فکر می کنم در خوشبینانه ترین حالت ممکن، المپیک با تاخیر برگزار گردد. مگر می گردد مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کرد و یا دهکده المپیک نداشت؟ اینها همه باعث نشر بیشتر کرونا می گردد.

این داور ایرانی الاصل کشتی ارمنستان با اشاره به شرایط تیم های ملی ایران نیز اظهار داشت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، توصیه من به فدراسیون کشتی ایران این است که هر چه زودتر تیم های ملی آزاد و فرنگی را به خارج از کشور منتقل نمایند، چون ممکن است میزبان بعدی مسابقات گزینشی آسیایی ها همین موضوع شیوع کرونا در ایران را بهانه و دست آویزی برای راه ندادن کشتی گیران ایرانی به کشورشان قرار دهند. تا جایی که من می دانم آنها دل شان به حال ما نمی سوزد و باید خودمان به فکر باشیم. درست است که ایرلاین ها پرواز ندارند و صدور ویزا و اعزام تیم به خارج از کشور بسیار سخت شده است، اما باید با رایزنی مقامات، این کار انجام گردد.

دولتخواه با بیان اینکه ارمنستان می تواند یکی از گزینه های تیم ملی ایران برای برپایی اردو باشد، گفت: چندی پیش هم نامه ای زدیم و اعلام کردیم که آمادگی پذیرایی از تیم ملی ایران را داریم. می گردد به وسیله سفارتخانه هم به تیم یاری کرد. تیم که به وسیله تبریز به مرز بیاید، به وسیله فدراسیون کشتی ارمنستان هماهنگی صورت خواهد گرفت تا تیم ملی ایران به ایروان بیاید و آنجا دوره قرنطینه طی گردد. بعد از آن، میزبان گزینشی اول که تعیین شد، دیگر کشور برگزار نماینده آن رقابت ها نمی تواند بهانه ای در مورد انتقال ویروس کرونا به وسیله کشتی گیران ایرانی را داشته باشد چراکه آنها چند هفته ای در ارمنستان اردو داشته و دوره قرنطینه را طی نموده اند. شاید موضوع دریافت ویزای کشور میزبان مطرح گردد که برای آن هم با یاری و رایزنی مقامات می گردد فکری کرد. از ایروان به همه جا پرواز هست و به این شکل تیم های ملی ایران دچار مشکل برای موضوع پرواز و ممانعت میزبان از پذیرش مسافران ایران روبرو نخواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 965

به "احتمال تعویق مسابقات گزینشی اروپایی ها، پیشنهاد مسئول روابط بین المللی فدراسیون کشتی ارمنستان برای تیم های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق مسابقات گزینشی اروپایی ها، پیشنهاد مسئول روابط بین المللی فدراسیون کشتی ارمنستان برای تیم های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید