از هیئت مدیره پرسپولیس سؤال کنید آقای وزیر!

به گزارش بارازعلی، وزیر ورزش که به زعم خودش یک چهره ورزشی است و همه ما هم از سوابق دوران ورزش او اطلاع داریم می گوید: می خواهم این اطمینان را به همه بدهم که اصلاً مسائل هیأت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. کاملاً با هم هماهنگ هستیم و در آخرین جلسه ای که در خدمتش بودم به او گفتم که به من نظر بدهید. مثل زمانی که با استعفای مدیرعامل قبلی موافقت کردید بنده مخالف بودم، اما هیأت مدیره موافقت کرد. هیأت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم. به زور که نمی گردد من مقابل هیأت مدیره بایستم.

از هیئت مدیره پرسپولیس سؤال کنید آقای وزیر!

آنچه وزیر ورزش در ارتباط با هیت مدیره پرسپولیس می گوید نادرست نیست، اما حمید سجادی به عنوان یک چهره آشنا با حوزه ورزش و مدیریت باید از هیئت مدیره ای که اصرار داشت با استعفای جعفر سمیعی موافقت گردد سوال کند چرا با همین اصرار های قاطعانه در پی معین مدیرعامل نیستند؟ آیا آن ها مدیری را به شما پیشنهاد داده اند؟

واقعا چه ایرادی دارد که باشگاه پرسپولیس هم مدیرعاملش را بشناسد؟ تعلل در این زمینه چه مسئله ای را قرار است حل نماید؟ سلیقه وزارت ورزش در انتخاب مدیران معین است و می دانیم قرار نیست چهره ای کاملا فوتبالی و مدیر را انتخاب نمایند؛ بنابراین وقتی به زودی برای یکی از همین مدیران میانی، حکم مدیرعاملی می زنند علت این همه تاخیر را متوجه نمی شویم.

اینکه مربیان نباید همه کاستی ها را به گردان دیگران بیندازند حرفی صحیح است، اما دفاع قاطعانه از تصمیم سازی های اشتباه و تعلل بیجا در انتخاب مدیرعامل نیز مانع کسب و کار است آقای وزیر!

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2133

به "از هیئت مدیره پرسپولیس سؤال کنید آقای وزیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هیئت مدیره پرسپولیس سؤال کنید آقای وزیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید