اعتراض به محدودیت های کرونایی در پاریس به خشونت کشیده شد

به گزارش بارازعلی، گزارش ها از تظاهرات خشونت آمیز دوره گرد ها در اعتراض به محدودیت های کرونایی و نیز تجمع راهنمایان تور های گردشگری نسبت به استفاده از یاری هزینه های دولتی در روز چهارشنبه حکایت دارد.

اعتراض به محدودیت های کرونایی در پاریس به خشونت کشیده شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گروه انونیم سیتوآیان (Anonyme Citoyen) که اخبار سیاسی و جنبش های اجتماعی در سراسر دنیا را پوشش می دهد دقایقی پیش با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود از درگیری معترضان با پلیس فرانسه در پاریس در ظهر امروز - چهارشنبه - اطلاع داد.

این تظاهرات در میدان بووو - Beauvau در چند قدمی الیزه اتفاق افتاده است و معترضان با نیرو های پلیس درگیر شده اند.

این گروه همچنین امروز با انتشار ویدئویی دیگر از تجمع تعدادی از راهنمایان تور های گردشگری در پاریس اطلاع داده است.

این عده، خواهان استفاده آن دسته از راهنمایانی که تا به امروز از یاری هزینه های اداره عمومی استخدام و یا صندوق همبستگی نشده اند از این یاری ها و تمدید آن ها تا تابستان سال 2021 شدند.

شیوع دوباره کرونا در فرانسه در حالی رو به وخامت است که کارشناسان بهداشت و درمان در مورد پرشدن بیمارستان های این کشور و کمبود امکانات درمانی و بهداشتی هشدار داده اند. شورای عالی علمی پزشکی فرانسه با بیان اینکه ویروس کرونا تا تابستان سال آینده در این کشور خواهد ماند از احتمال قرنطینه منطقه ای و اعمال محدودیت های شدید در روز های آینده در لیون و سه شهر دیگر اطلاع داده است.

صنعت گردشگری فرانسه بر اثر شیوع کرونا و چندین ماه قرنطینه به شدت آسیب دیده و راهنمایان گردشگری می گویند دولت در یاری های خود به مشاغل مختلف، آن ها را فراموش نموده است.

راهنمایان تور های گردشگری در فرانسه پیشتر هم با تجمع در برابر معروف ترین سالن اپرای فرانسه یعنی گارنیه، از دولت خواسته بودند به شرایط شغلی و معیشتی آن ها توجه کند. این اعتراض ها همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1465

به "اعتراض به محدودیت های کرونایی در پاریس به خشونت کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض به محدودیت های کرونایی در پاریس به خشونت کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید