اعضای یک گروهک تروریستی در روسیه بازداشت شدند

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان امنیت فدرال روسیه (FSB) امروز آدینه با انتشار بیانیه ای از بازداشت اعضای یک گروهک تروریستی در این کشور اطلاع داد.

اعضای یک گروهک تروریستی در روسیه بازداشت شدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه صادره از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه آمده است که بازداشت های مذکور در منطقه ولگوگراد (Volgograd) اجرا شده و در جریان آن 5 نفر بازداشت شده اند.

بنا به اظهارات یک منبع مطلع، این عملیات در همکاری با وزارت کشور و گارد ملی روسیه اجرا شده و در بازرسی از محل اقامت این افراد، جزوات تبلیغاتی این گروهک تروریستی کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری راشاتودی چهارشنبه 8 مرداد ماه امسال به نقل از سازمان امنیت فدرال روسیه اظهار داشت که مسکو پیروز به شناسایی و بازداشت تعدادی از عناصر تکفیری داعش در شهر سن پترزبورگ شده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، تروریست های مذکور در صدد بودند تا در این شهر به عملیات تروریستی مبادرت کنند.

در همین رابطه، دوشنبه هفته جاری نیز سازمان امنیت فدرال روسیه اظهار داشت که پیروز به کشف و خنثی سازی یک حمله تروریستی در بخش پرجمعیتی از مسکو پایتخت این کشور شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1372

به "اعضای یک گروهک تروریستی در روسیه بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای یک گروهک تروریستی در روسیه بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید