اعلام زمان جدید ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور

به گزارش بارازعلی، زمان و نحوه ثبت نام متقاضیان جامانده سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور تعیین شد.

اعلام زمان جدید ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، معصومه حسینی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور روز چهارشنبه 5 خردادماه 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استان های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می گردد.

حسینی با اشاره به لغو آزمون این دوره در 22 فروردین ماه بیان کرد: متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور می توانند روز 26 اردیبهشت ماه امسال به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور - مرکز سنجش و آزمون azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نامی به دلیل شرایط خاص کرونا در مراکز مجری محدود است، اضافه کرد: تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفا برای متقاضیان جدیده بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ 22 فروردین احتیاج به ثبت نام مجدد ندارند.

وی زمان دریافت کارت آزمون را 28 اردیبهشت ماه امسال عنوان نمود و یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و به وسیله سایت پرداخت گردد و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و به وسیله شعب پرداخت ننمایند.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برطرف مسائل احتمالی می توانند با شماره تلفن 22458297-021 تماس حاصل نمایند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1870

به "اعلام زمان جدید ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان جدید ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید