اعلام نحوه پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران : طبق اعلام مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور، وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری در دو مرحله برای فرزندان آن ها در نظر گرفته شد.

اعلام نحوه پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین اخبار از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری در دو مرحله برای فرزندان آن ها در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول به هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج 20 میلیون تومانی داده شد، اضافه کرد: در مرحله دوم که ثبت نام شروع شد مجدد برای هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام 25 میلیون تومانی یاری هزینه ازدواج در نظر گرفته شد که این احتمال وجود دارد که هفته بعد وام این افراد واریز گردد.

مرتضایی فرد درباره نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: ثبت نام وام به وسیله سایت بوده و این وام براساس اولویت بندی که بین بازنشستگان صورت می گیرد اختصاص پیدا می نماید و بازنشستگانی که دریافتی کمتری نسبت به سایر بازنشستگان دارند در اولویت قرار دارند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری توضیح داد: می خواهیم هر فصل این تسهیلات را برای فرزندان بازنشستگان کشوری در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نوه بازنشستگان کشوری وام ازدواج تعلق می گیرد، اعلام نمود: به افرادی که تحت تکفل پدر عظیمشان از لحاظ قانونی باشند این وام اختصاص پیدا می نماید و با داشتن مدارک لازم که نشان فرد تحت تکفل پدر عظیم بازنشسته خود است می توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1623

به "اعلام نحوه پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید