انتقاد بازیکن سابق لیورپول از خط دفاعی تیم ملی انگلیس

به گزارش بارازعلی، بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول انگلیس معتقد است سرمربی تیم ملی به یک مدافع مرکزی قوی تر در کنار هری مگوایر احتیاج دارد.

انتقاد بازیکن سابق لیورپول از خط دفاعی تیم ملی انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ، استیو نیکول بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول انگلیس اعتقاد دارد که گرت ساوت گیت باید به دنبال یک مدافع مرکزی مناسب تربرای قلب خط دفاعی این تیم باشد.

مگوایر به خوبی در خط دفاعی تیم ملی انگلیس جا افتاده و از جام جهانی 2018 تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته است، اما سرمربی سه شیر ها هنوز نتوانسته یک یار دفاعی مناسب برای گرانترین مدافع تاریخ فوتبال پیدا کند.

جان استونز و مایکل کین بازیکنانی بودند که در دیدار های اخیر در کنار مگوایر بازی کردند اما هر 2 بازیکن مرتکب اشتباهات بزرگی در قلب دفاع تیم ملی کشورشان شدند.

نیکول بر این باور است که مایکل کین مدافع اورتون برای بازی در تیم ملی به اندازه کافی خوب نیست و جان استونز هم در این پست جواب نمی دهد؛ بنابراین ساوت گیت باید دنبال کسی بگردد که به اندازه مگوایر خوب باشد و بتواند ضعف های خط دفاعی انگلیس را رفع کند.

مدافع اسکاتلندی سال های دور قرمز ها گفته وقتی تیم ملی انگلیس 5 گل به ثمر می رساند یعنی خط حمله کارش را به درستی انجام داده و حالا سرمربی تیم باید ببیند در دفاع چه اتفاقاتی افتاده و ایرادات را رفع کند.

در تقابل دیشب تیم ملی انگلیس برابر کوزو، شاگردان گرت ساوت گیت با نتیجه 3-5 حریف خود را شکست دادند، اما اشتباهات مدافعان انگلیس در این دیدار، باعث به وجود آمدن نگرانی هایی درباره تکرار چنین اشتباهاتی در بازی های بعدی تیم ملی انگلیس شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 452

به "انتقاد بازیکن سابق لیورپول از خط دفاعی تیم ملی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بازیکن سابق لیورپول از خط دفاعی تیم ملی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید