ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای امسال

به گزارش بارازعلی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از پرداخت هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان در شش ماهه نخست امسال اطلاع داد و گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان ایجاد شده است.

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای امسال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی در بازدید از طرح های اشتغال مددجویان امداد در استان ایلام، از برنامه ریزی این نهاد برای ایجاد 170 هزار فرصت شغلی تا خاتمه امسال اطلاع داد و اضافه کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 30 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است، اعلام نمود: به همین منظور در شش ماهه نخست سال 98 حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تاکید بر اینکه همه ساله بیشترین فرصت های شغلی برای مددجویان در نیمه دوم سال ایجاد می گردد، ادامه داد: پیش بینی می گردد امسال با ایجاد بیش از 170 هزار فرصت شغلی در کشور، بتوانیم یک رکورد را ثبت کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه کمیته امداد همیشه یکی از دستگاه های برتر و تأثیرگذار در زمینه اشتغال زایی در کشور بوده است، گفت: سال گذشته نیز این نهاد پیروز به ایجاد 148 هزار فرصت شغلی در کشور شد که این میزان اشتغال، حدود یک سوم کل مشاغل ایجاد شده در کشور در سال 97 است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تقویت اقتصاد خانواده با اجرای طرح های اشتغال را اصلی ترین برنامه کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان مطرح نمود و گفت: از سال 94 تاکنون بیش از 700 هزار خانواده تحت حمایت امداد با اجرای طرح های اشتغال به خوداتکایی رسیده اند و سالیانه حدود بیش از 2 هزار میلیارد تومان در بودجه کشور صرفه جویی شده است.

عبدالملکی با اشاره به اینکه سال گذشته درآمد طرح های اشتغال مددجویان این نهاد 5500 میلیارد تومان بوده است، گفت: این رقم بیش از کل مستمری پرداخت شده به خانواده های مددجویان بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد به فعالیت های حوزه اشتغال زایی کمیته امداد در استان ایلام اشاره نمود و گفت: کمیته امداد در شش ماهه نخست امسال 1120 فرصت شغلی در استان ایلام ایجاد است.

وی توضیح داد: کمیته امداد برنامه ریزی نموده است که امسال بیش از 5900 هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایلام ایجاد کند که به این منظور حدود 170 میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه پیش بینی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 570

به "ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید