با سلاح دشمن با آنها خواهیم جنگید

به گزارش بارازعلی، سخنگوی نیرو های مسلح یمن در تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات نصر من الله در جنوب عربستان گفت که به اندازه ماه ها از دشمن تسلیحات به غنیمت گرفته ایم.

با سلاح دشمن با آنها خواهیم جنگید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن روز سه شنبه در یک نشست خبری جزئیات مربوط به مرحله دوم عملیات نصر من الله در جنوب عربستان را بیان کرد.

6 عملیات موشکی و 16 عملیات پهپادی در مرحله دوم

سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت که مرحله دوم عملیات نصر من الله با عنوان عملیات الشهید ابوالحسنین در تاریخ سوم سپتامبر شروع شده است.

یحیی سریع بیان کرد که یگان موشکی ارتش یمن، 6 عملیات را در مرحله دوم این عملیات انجام دادند که شاخص ترین آن عملیات حمله موشکی به فرودگاه نجران بود.

وی اضافه کرد: یگان پهپادی ما نیز در مجموع 16 عملیات از جمله دو عملیات مشترک با یگان موشکی و دو عملیات مشترک نیز با یگان توپخانه ای انجام داده است.

کشته و زخمی شدن 200 نفر در مرحله دوم عملیات

سریع در ادامه تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات نصر گفت که بیش از 120 خودروی زرهی منهدم و دست کم حدود 200 نیروی دشمن کشته و یا زخمی شده اند.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن توضیح داد: تعداد زیادی از نیرو های دشمن از جمله نظامیان سعودی به اسارت درآمدند.

وی تاکید نمود که نیرو های ما در مرحله دوم عملیات بر سه اردوگاه دشمن حاوی انبار های سلاح و تجهیزات نظامی متنوع تسلط یافته اند.

حضور القاعده و داعش در ائتلاف سعودی

یحیی سریع بیان کرد که اسناد و مدارکی در اخیار داریم که نشان می دهد عناصر تروریستی القاعده و داعش در کنار نیرو های ائتلاف سعودی علیه یمن می جنگند.

وی تاکید نمود که یگان پدافندی ارتش یمن نیز 40 عملیات از جمله مقابله با بالگرد های آپاچی را انجام داده اند.

یحیی سریع اضافه کرد: فرماندهان وزارت دفاع و ستاد مشترک یمن در این عملیات حضور داشتند. در دفاع از کشور و تامین امنیت آن تردید نخواهیم کرد و برای تحقق آن دیر یا زود اقدام می کنیم.

به ارتفاعات مشرف بر شهر نجران رسیدیم

سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت: هر کسی به ملت یمن تعرض کند و حق زندگی را آن ها بگیرد، ما هم به کمک خداوند متعال، حق زندگی را آن ها سلب خواهیم کرد.

یحیی سریع ادامه داد: تاریخ ثبت خواهد نمود که چه کسانی در این مرحله از جنگ از یمنی ها حمایت و چه کسانی به آن ها خیانت کرد ه اند.

وی تاکید نمود که در مرحله دوم عملیات، بیش از 150 کیلومتر مربع در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان پاکسازی شده است.

سریع درباره پیشروی یمنی ها در منطقه نجران گفت که نیرو های ما پیروز شدند دو منطقه الفرع و الصوع را آزاد نمایند و به ارتفاعات مشرف بر شهر نجران برسند.

منبع اصلی سلاح ما دشمن است

سخنگوی نیرو های مسلح یمن در ادامه گفت که منبع سلاح های ما دشمن است و نیرو های ما سلاح های مدرن دشمن را به غنیمت می گیرند. از غنایم به دست آمده می توانیم برای ماه ها با دشمن بجنگیم.

وی در ادامه گفت که منبع سلاح های ما دشمن است و نیرو های ما سلاح های مدرن دشمن را به غنیمت می گیرند. در مرحله دوم عملیات نصر به اندازه ماه ها از دشمن سلاح و تجهیزات به غنیمت گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 595

به "با سلاح دشمن با آنها خواهیم جنگید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سلاح دشمن با آنها خواهیم جنگید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید