بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه مسکن مهر

به گزارش بارازعلی، به باور محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه مسکن مهر در حداقل بدهی سایر وزارتخانه ها در این پروژه است.

بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه مسکن مهر

جهت دریافت خدمات نحوه ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از خبرگزاری کار ایران وی با تاکید بر این که در بسیاری از پروژه های مسکن مهر، شرکت عمران شهرهای جدید از پیمانکاران، طلبکار است، می گوید: به پیمانکاران در پروژه مسکن مهر در بخش های زیربنایی است اما این رقام متوجه شرکت های عمران شهرهای جدید نیست برای اعلام عدد دقیق بدهی ها باید سایر دستگاه ها از جمله وزارت نیرو اطلاع رسانی نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در بخش مسکن سازی پروژه مسکن مهر هیچ بدهی به پیمانکاران نداریم و در بخش های زیربناهایی هم بدهی ها در حال پرداخت است.

نحوه پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به روش های پرداخت بدهی پیمانکاران گفت: به پیمانکارانی که از شرکت عمران طلبکار هستند اعلام شده است که مطالباتشان به وسیله اسناد خزانه و تهاتر زمین پرداخت می گردد که در حال حاضر هم بخش قابل توجهی از بدهی ها از این طریق پرداخت شده است.

نریمان ادامه داد: پروژه مسکن مهر از سال 1386 آغاز شده و امکان ساخت و اتمام این پروژه با بودجه محدود و تورم بالا در سال های گذشته وجود نداشت، هم دولت قبلی و هم دولت فعلی در دو الی سه مرحله بخشنامه هایی را درباره قیمت ها ارائه دادند البته دولت هم ما به یاری پیمانکاران آمد و توانستیم اعداد و ارقام را ترمیم کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیمانکاران در سال 86 با اعداد و ارقام پایینی قراردادها را منعقد کردند و باید با همین اعداد پروژه را به انتها می رساندند، گفت: از آنجایی که در پروژه مسکن مهر سود انچنانی وجود ندارد برای جلوگیری از ضرر و زیان پیمانکاران بخشی از اقدامات و عملیات اجرایی را بر عهده گرفتیم.

وی در انتها اضافه کرد: بخشی از اقدامات مربوط به محوطه سازی ها و آماده سازی بخش های زیربنایی را دولت تقبل کرد تا هر چه سریع تر پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 879

به "بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید