بهره برداری از 1361 طرح اشتغالزایی و 10 مدرسه سیار بنیاد برکت در کرمانشاه

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/کرمانشاه در سفر مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به کرمانشاه، علاوه بر بهره برداری از 1361 طرح اشتغالزایی، 10 مدرسه سیار و 10 هزار بسته نوشت افزار نیز به دانش آموزان محروم این استان اهدا شد.

بهره برداری از 1361 طرح اشتغالزایی و 10 مدرسه سیار بنیاد برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح 1361 طرح اشتغال زایی در مناطق محروم این استان، 10 مدرسه سیار و 10 هزار بسته نوشت افزار را به دانش آموزان کرمانشاهی اهدا کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره اقدامات اشتغال زایی این بنیاد در استان کرمانشاه گفت: با افتتاح 1361 طرح جدید، تعداد طرح های اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت در مناطق محروم و روستایی استان کرمانشاه به 4 چهار هزار و 253 طرح رسید که باعث ایجاد 12 هزار و 759 فرصت شغلی برای ساکنان این مناطق شده است.

مدنی حجم کل سرمایه گذاری برای راه اندازی این تعداد طرح اشتغال زایی را دو هزار و 719 میلیارد ریال اعلام نمود و افزود: 14 شهرستان و 527 روستای استان کرمانشاه تحت پوشش فعالیت های اشتغال زایی بنیاد برکت قرار دارند.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، 25 مجری و تسهیل گر این بنیاد فرایند اشتغال زایی در مناطق محروم استان کرمانشاه را مدیریت و پیگیری می کنند.

مدنی همچنین با اشاره به اهدای 10 مدرسه سیار برکت گفت: این مدارس سیار برای استفاده دانش آموزان عشایر استان کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش عشایری شد.

وی افزود: برای ساخت 10 مدرسه سیار برکت هفت میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است. این مدارس سیار قابلیت حمل و نقل دارند و همراه با عشایر جابجا می شوند.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره امکانات مدارس سیار نیز توضیح داد: هر کدام از این مدارس شامل کلاس درس، حمام و دستشویی و اتاق استراحت برای معلم است.

وی در ادامه با اشاره به اهدا و توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان مناطق محروم کرمانشاه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام امسال یک میلیون بسته لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی را در قالب پویش ملی مشق احسان میان دانش آموزان مناطق روستایی و محروم سراسر کشور توزیع می کند که امروز 10 هزار بسته به دانش آموزان کرمانشاهی اهدا شد.

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام چهار هزار و 433 طرح را با حجم سرمایه گذاری پنج هزار و 927 میلیارد ریال در حوزه های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات در استان کرمانشاه به بهره برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1499

به "بهره برداری از 1361 طرح اشتغالزایی و 10 مدرسه سیار بنیاد برکت در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 1361 طرح اشتغالزایی و 10 مدرسه سیار بنیاد برکت در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید