تاسیس وب سایت ثبت نقض های آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین

به گزارش بارازعلی، منابع خبری از راه اندازی وب سایتی توسط مرکز حقوق بشر و دموکراسی اروپا برای مستند کردن نقض های رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین خبر دادند.

تاسیس وب سایت ثبت نقض های آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به نوشته روزنامه القدس العربی، مرکز حقوق بشر و دموکراسی اروپا (ائتلاف نهادهای حقوقی غیر دولتی) وب سایتی را برای مستند و ثبت کردن نقض های انجام شده توسط رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی در بحرین و در راس آنها حسن مشیمع رهبر مخالفان سیاسی این کشور راه اندازی کرد.

طبق این گزارش، این وب سایت که گام مهمی در چارچوب اقدامات انجام شده برای آزادی مشیمع و دیگر افرادی است که اتهامات مخالفت سیاسی علیه آنها مطرح شده است، با کوشش مشترک پسر مشیمع و تعدادی از قانونگذاران اروپایی و انگلیسی راه اندازی شده است.

این وب سایت شامل بخش های مختلفی ازجمله یک جدول زمانی برای ثبت تمامی اتفاقات اتفاق افتاده و نقض های انجام شده علیه مشیمع، بخش شرایط جسمانی او و بخش شرایط زندگی در داخل زندان های آل خلیفه و انواع شکنجه زندانیان به زبان عربی و انگلیسی است.

حسن مشیمع (72 ساله) رهبر مخالفان سیاسی بحرین به حبس ابد محکوم شده و گفته می گردد که در زندان شرایط جسمانی وخیمی دارد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1910

به "تاسیس وب سایت ثبت نقض های آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس وب سایت ثبت نقض های آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید