تربیت نسل جنگجو دستاورد انگلیس در جنگ افغانستان است

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: رئیس ستاد ارتش انگلیس با اشاره به دستاوردهای این کشور در جنگ افغانستان گفت که باوجود هزینه و تلفات بسیار پیروز شدیم نسل جنگجو و زبده نظامی برای دفاع از انگلیس در افغانستان تربیت کنیم.

تربیت نسل جنگجو دستاورد انگلیس در جنگ افغانستان است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پیتر وال رئیس ستاد ارتش انگلیس با اشاره به دستاوردهای این کشور در جنگ افغانستان گفت: اگرچه ماموریت انگلیس در افغانستان انتها نیافته و تاکنون هزینه و تلفات بسیاری متحمل شده است اما تربیت نسلی جنگجو در افغانستان برای دفاع از انگلیس دستاورد مهمی برای لندن است.

وال اضافه نمود: نسل جنگجوی زبده که در افغانستان تربیت شده اند برای سالیان طولانی توانایی دفاع از منافع انگلستان در تحولات مهم دنیا را دارند.

رئیس ستاد ارتش انگلیس تاکید نمود: نظامیان زبده انگلیسی اکنون تضمین کننده امنیت مردم این کشور هستند.

انگلیس از شروع جنگ افغانستان در سال 2001 میلادی تا کنون دست کم 9 هزار سرباز به افغانستان اعزام نموده و در این مدت نیز حدود 453 سرباز این کشور کشته شده اند.

با این حال، تربیت نسل جنگجو تاکنون به دولت انگلیس هزینه های زیادی را تحمیل نموده که براساس گزارش های منتشر شده در این کشور تنها بین سال های 2008 تا 2012 حدود 28 میلیارد دلار برای این منظور در افغانستان هزینه نموده است.

از سوی دیگر به گفته کارشناسان، تا انتها ماموریت نیروهای آیساف در افغانستان، هزینه های انگلیس به بیش از 33.53 میلیارد دلار در این کشور خواهد رسید.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 680

به "تربیت نسل جنگجو دستاورد انگلیس در جنگ افغانستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تربیت نسل جنگجو دستاورد انگلیس در جنگ افغانستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید