تسلیت برای درگذشت دبیر 8 دوره هفته کتاب

به گزارش بارازعلی، نیکنام حسینی پور، دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت محسن رضایی، عضو شورای سیاست گذاری این دوره از هفته کتاب را تسلیت گفت.

تسلیت برای درگذشت دبیر 8 دوره هفته کتاب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، متن پیام تسلیت نیکنام حسینی پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در پی درگذشت محسن رضایی به شرح زیر است: وداع با صاحب اندیشه، برنامه ریزی اندیشمند و خلّاق در عرصه فرهنگ موجب تاثر شد. بدون تردید مرحوم محسن رضایی یکی از تاثیرگذاران در حوزه مدیریت فرهنگی در کشور بود.

وی از بنیان گذاران و قوام بخشان هفته کتاب جمهوری اسلامی در ایران بود و به ویژه در دهه 70 و 80 با هدف توسعه فرهنگ مکتوب و فرهنگ کتابخوانی، دبیری هشت دوره هفته کتاب را بر عهده داشت و در این جایگاه، موجبات شکل گیری، اعتلا و اعتبار این رویداد فرهنگی را در کشورمان فراهم ساخت.

مستند­سازی فعالیت ها، جلب مشارکت حداکثری نهادها و نهادینه کردن این رویداد ملی مدیون تلاش ها و پیگیری های دلسوزانه و دغدغه مندانه ایشان است.

زنده یاد رضایی در دوران عمر پربار و موثر خود منشا خدمات ماندگار دیگری همچون تالیف و تدوین بیش از یازده عنوان کتاب و انجام پژوهش و تحقیق در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی بود.

اینجانب درگذشت مرحوم محسن رضایی را حضور خانواده ایشان، خانواده بزرگ فرهنگی کشور تسلیت می گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن زنده یاد رحمت و غفران الهی مسالت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 523

به "تسلیت برای درگذشت دبیر 8 دوره هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلیت برای درگذشت دبیر 8 دوره هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید