تشکل های دانشگاه سهند محدودیتی برای دعوت از جناح های سیاسی به دانشگاه ندارند

به گزارش بارازعلی، معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند گفت: تشکل های دانشجویی برای دعوت از جناح های سیاسی در برنامه های خود محدودیتی ندارند، اما مشکل اصلی کمبود بودجه است تلاش ما در اینکه بیشتر مهمان های از داخل استان باشند.

تشکل های دانشگاه سهند محدودیتی برای دعوت از جناح های سیاسی به دانشگاه ندارند

اسماعیل فاتحی فر، معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره فعالیت تشکل های دانشجویی گفت: ما سه تشکل دانشجویی در دانشگاه داریم دبیران این تشکل ها جزو شورای فرهنگی هستند برنامه های که قرار در دانشگاه اجرا شود در شورای فرهنگی بررسی می شود.

فاتحی فر بیان کرد: بعضی از برنامه ها نیاز به تائید از هیئت نظارت دارد و بعد بررسی در این هیئت مجوز آن صادر می شود تا کنون برنامه ای بدون مجوز برگزار نشده است.

فاتحی فر معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند بیان نمود: بودجه برنامه ها بر اساس محتوای برنامه ها در شورای فرهنگی تخصیص داده می شود. بودجه برنامه تشکل ها سالانه تخصیص داده می شود، اما نظارت برروی آن ها داریم تا با ساماندهی بودجه ای بتوانیم برنامه های بیشتر برگزار کنیم.

فاتحی فرد اظهار کرد: تشکل های دانشجویی برای دعوت از جناح های سیاسی در برنامه های خود محدودیتی ندارند، اما مشکل اصلی کمبود بودجه است تلاش ما در اینکه بیشتر مهمان های از داخل استان باشند. برای دعوت مهمان از خارج استان محدودیتی وجود داشت اما اینطور نبود که از شهر های دیگر هیچ سخنران و یا مهمانی دعوت نشده باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند تاکید کرد: اگر تشکلی مهمانی خواست دعوت کنند ما به آنها کمک کنیم و چون باید در بعضی موارد استعلام گرفته شود و همچنین در هیئت نظارت بررسی شود البته برای دعوت مهمان از سوی تشکل های دانشجوی در خارج استان به خاطر بودجه محدودیتی داشته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 868

به "تشکل های دانشگاه سهند محدودیتی برای دعوت از جناح های سیاسی به دانشگاه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکل های دانشگاه سهند محدودیتی برای دعوت از جناح های سیاسی به دانشگاه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید