تصویب 2هزار و875 میلیارد ریال برای طرح های تامین آب اضطراری استان کرمان

به گزارش بارازعلی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از تصویب 2 هزار و 875 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های تامین آب اضطراری استان کرمان در جلسه اخیر هیات وزیران اطلاع داد.

تصویب 2هزار و875 میلیارد ریال برای طرح های تامین آب اضطراری استان کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ مجید سعیدی گفت: هیات وزیران در جلسه اخیر خود به منظور پیشگیری از تنش آبی، تامین و توزیع آب شرب شهری و پروژه های تکمیل طرح های تامین آب اضطراری مبلغ 2 هزار و 875 ملیارد ریال به استان کرمان اختصاص داد.

وی این اعتبار را از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور بیان کرد و اضافه کرد: این مبلغ برای اجرای پروژه های مذکور برای 60 شهر شمالی و جنوبی استان مصوب شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: یک هزار میلیارد ریال از این مبلغ در اختیار شرکت آب منطقه ای استان برای یاری به تکمیل آبرسانی به شهرهای شمالی استان کرمان قرار می گیرد.

سعیدی اضافه کرد: یک هزار و 875 میلیارد ریال این مبلغ هم در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان جهت حفر، تجهیز و احیای چاه آب، خطوط انتقال، افزایش ظرفیت تامین آب،احداث و تکمیل مخازن ذخیره آب شهرها و اجرای خطوط انتقال آب بین شهری قرار داده می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت:شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان باید به وسیله وزارت نیرو پیگیری اعتبارات یاد شده را داشته باشند و بلافاصله عملیات اجرایی را به صورت اضطراری شروع نمایند.

وی همچنین از تصویب هیات وزیران برای مبلغ 2 هزار میلیارد ریال به صورت هزینه ای برای آبرسانی عشایری و روستایی در سطح کشور اطلاع داد و گفت: این اعتبار در اختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سازمان امور عشایری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب و ادارات کل امور عشایر شمال و جنوب استان مکلف هستند به وسیله دستگاه های متبوع پیگیر اخذ سهم استان کرمان باشند و نتیجه را به استانداری اعلام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1918

به "تصویب 2هزار و875 میلیارد ریال برای طرح های تامین آب اضطراری استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 2هزار و875 میلیارد ریال برای طرح های تامین آب اضطراری استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید