تظاهرات گسترده در حمایت از افزایش اشتغال و کاهش مالیات در ایتالیا

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: هزاران نفر از مردم ایتالیا امروز (شنبه) در حمایت از افزایش اشتغال و کاهش مالیات در رم، پایتخت این کشور تجمع کردند.

تظاهرات گسترده در حمایت از افزایش اشتغال و کاهش مالیات در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ هزاران نفر از مردم ایتالیا امروز (شنبه) در حمایت از افزایش اشتغال و کاهش مالیات در رم پایتخت این کشور تجمع کردند. تظاهرکنندگان به دعوت سه اتحادیه اصلی این کشور با تجمع در میدان سن ژان دولتران در مرکز شهر رم به سخنرانی رهبران این اتحادیه ها که برای اولین بار پس از 10 سال به طور مشترک این تظاهرات را برگزار کردند گوش کردند.

سوسانا کاموسو، رهبر کنفدراسیون اصلی اتحادیه های ایتالیا در این تجمع گفت: امروز ما به خیابان آمده ایم چرا که کشور احتیاج به تصمیمی فوری برای خروج از بحران دارد. اولین کار کاهش مالیات ها به نفع کارگران و بازنشستگان است که منجر به تشویق مصرف در کشور می گردد.

لویجی آنجلیتی ،رهبر اتحادیه کارگری ایتالیا نیز گفت: ما از شعار های مسئولین خسته شده ایم. شمردن مسائل دردی را دوا نمی کند، فلسفه وجودی دولت برای حل مسائل است.

دولت جدید ایتالیا به رهبری انریکو لتا، مسئله بیکاری جوانان را در راس برنامه های خود قرار داده میخواهد در نشست هفته آینده مجلس اتحادیه اروپا طرح خود را برای کسب حمایت این اتحادیه اعلام کند.

ایتالیا از سال 2008 دچار بحران مالی شده است و از جمله کشورهای جنوب اروپاست که اقتصادشان در آستانه سقوط واقع شده است؛ بدهی های این کشور به 120 درصد فراوری ناخالص داخلی آن رسیده است. مسائل مالی در این کشور سبب شده است کمتر از 25% ایتالیایی ها درباره آینده خود خوش بین باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 393

به "تظاهرات گسترده در حمایت از افزایش اشتغال و کاهش مالیات در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات گسترده در حمایت از افزایش اشتغال و کاهش مالیات در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید