توزیع بیش از 100 هزار بروشور انتظامی در بین مسافران نوروزی کرمان

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، گفت: با هدف بالا بردن سطح آگاهی مسافران و میهمانان نوروزی، تا به امروز بیش از 100 هزار بروشور آموزشی و انتطامی در بین گردشگران این خطه توزیع شده است.

توزیع بیش از 100 هزار بروشور انتظامی در بین مسافران نوروزی کرمان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا خرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سرهنگ حسین صفی نتاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان، اظهارکرد: در ایام نوروز، با هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیما با هدف آموزش همگانی و اطلاع رسانی عمومی بیش از 60 برنامه رادیویی و تلویزیونی به پلیس کرمان اختصاص داده شده است.

جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، توضیح داد: در حال حاضر 20 برنامه تلویزیونی در بخش های متفاوت و پربیننده سیمای مرکز کرمان و بیش از 40 برنامه رادیویی، توصیه ها و هشدارهای پلیس را در قالب برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی به مردم منتقل می نمایند.

سرهنگ صفی نتاج، اعلام کرد: خبرهای ویژه نوروزی و گزارش های تولیدی اداره مستندات این معاونت در بخش های خبری صدا و سیمای مرکز کرمان پخش می گردد که توصیه های لازم و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از انواع سرقت ها و تصادفات جاده ای و رعایت مقررات هدایت و رانندگی و غیره به مردم و میهمانان نوروزی یادآوری می گردد.

جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، اضافه کرد: برقراری ارتباط های تلفنی و پخش از صدا و سیمای مرکز کرمان یکی دیگر از فعالیت های اطلاع رسانی پلیس در ایام نوروز است که با تعامل خوب صدا و سیمای مرکز کرمان با پلیس استان انجام می گردد.

سرهنگ صفی نتاج، گفت: از دیگر فعالیت های آموزشی و اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان توزیع بیش از 100 هزار تراکت، بروشور و کتابچه های آموزشی و اطلاع رسانی است که در پایگاه های موقت پلیس در ورودی شهرهای استان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به نصب 150 بنر آموزشی و مطلع سازی در تمامی شهرستان های استان کرمان، اعلام کرد: مباحث آموزشی و اطلاع رسانی پلیس علاوه بر نشریات محلی در کتابچه های سایر نهادها از جمله میراث فرهنگی، هلال احمر نیز چاپ شده و در اختیار شهروندان و مسافرین نوروزی قرار گرفته است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 880

به "توزیع بیش از 100 هزار بروشور انتظامی در بین مسافران نوروزی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 100 هزار بروشور انتظامی در بین مسافران نوروزی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید