ثبت نام 60 درصدی سهامداران عدالت در سامانه سجام

به گزارش بارازعلی، تهران (پانا) - معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به ثبت نام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت می گوید60 درصد افراد از طریق سامانه الکترونیکی و غیرحضوری مبادرت به ثبت نام کردند که مجموع ثبت نام کنندگان به 23 میلیون نفر رسیده است.

ثبت نام 60 درصدی سهامداران عدالت در سامانه سجام

به گزارش شرکت سپرده گذاری مرکزی، علیرضا ماهیار با بیان اینکه سهامدارانی که می خواهند در مجامع الکترونیک حضور یابند و یا سود دریافت کنند باید شماره شبای خود را در سامانه سجام به ثبت رسانده و در داخل بازار سرمایه یکبار احراز هویت شده باشند، افزود: برخی از نهادهای مالی و کارگزاری ها به صورت رایگان اقدام به ثبت نام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت کردند.

وی از ثبت نام 174 هزار نفر از روز پنج شنبه تا به امروز خبر داد و افزود: 60 درصد افراد از طریق سامانه الکترونیکی و غیرحضوری مبادرت به ثبت نام کردند که مجموع ثبت نام کنندگان به 23 میلیون نفر رسیده است.

ماهیار در خصوص ازدحام افراد در فرآیند ثبت نام افزود: با توجه به اطلاع رسانی گسترده از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی و شبکه های رسانه ملی مبنی بر ورود سهامداران سهام عدالت روش غیرمستقیم به باشگاه بزرگ بازار سرمایه، تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سجام برای احراز هویت به 7 برابر رسید.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی ادامه داد: این افراد با دریافت کد بورسی فعال، از طریق درگاه های مختلف به آخرین اطلاعات و شرایط سهام خود دسترسی خواهند داشت.

وی از انتخاب اعضای هیئت مدیره در شرکت های بورسی و سرمایه گذاری خبر داد و گفت: بسیاری از سهامداران ضمن ثبت نام در سامانه سجام تمایل دارند به عنوان کاندیدای هیئت مدیره شرکت کنند و به همین منظور برای تایید صلاحیت از طریق شرکت بورس و اوراق بهادار نیز اقدام کرده اند که پیش بینی می شود تا اوایل بهمن ماه تعداد زیادی از هموطنان ما به این جامعه بزرگ ملحق شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1599

به "ثبت نام 60 درصدی سهامداران عدالت در سامانه سجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 60 درصدی سهامداران عدالت در سامانه سجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید