جبیره: در خصوص پیشنهاد اروپایی ام تابع تصمیم باشگاه هستم، مساوی برابر نفت مسجدسلیمان عادلانه بود

به گزارش بارازعلی، رضا جبیره، زننده تنها گل صنعت نفت برابر نفت مسجدسلیمان، تأکید کرد که تساوی در این دیدار نتیجه ای عادلانه بوده است.

جبیره: در خصوص پیشنهاد اروپایی ام تابع تصمیم باشگاه هستم، مساوی برابر نفت مسجدسلیمان عادلانه بود

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

رضا جبیره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی داشتیم، گرما و شرجی بودن هوا خیلی اذیت کننده بود و من تا حالا چنین شرایط آب و هوایی را در آبادان تجربه نکرده بودم. ما در زمان مناسبی به گل رسیدیم، ولی بعد از گل به یکباره عقب نشینی کردیم که همین موضوع باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم. ما در دقایق آخر هم یک بار توپ را به تیر زدیم و می توانستیم برنده باشیم، ولی در مجموع معتقدم که تساوی در این بازی عادلانه بود.

مهاجم صنعت نفت آبادان در ارتباط با گلی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: دوست داشتم با این گل سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه بازی مساوی شد و شرمسار طرفداران شدیم. امیدوارم در بازی های بعدی باز هم برای تیمم گل بزنم و بازیکن تأثیرگذاری برای صنعت نفت باشم.

جبیره که طبق اعلام باشگاه صنعت نفت با دو پیشنهاد اروپایی روبرو شده است، در ارتباط با وضعیتش برای ماندن یا جدایی از این تیم توضیح داد: دو پیشنهاد از یونان و رومانی برای من رسیده است، اما با باشگاه نفت قرارداد دارم و در این زمینه تابع تصمیم مسئولان باشگاه هستم. الان بازی های تیم امید نزدیک است و این مهم است که در شرایط مسابقه قرار داشته باشم. رفتن به اروپا شاید در بعضی زمینه ها سخت باشد و شاید کمی طول بکشد تا شرایط خوبی داشته باشم، ولی اینجا در شرایط مسابقه هستم و این برایم خوب است.

وی در سرانجام گفت: دوست دارم اگر شرایط مهیا شد به اروپا بروم، ولی تابع تصمیم باشگاه هستم. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد به سود من و صنعت نفت باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 413

به "جبیره: در خصوص پیشنهاد اروپایی ام تابع تصمیم باشگاه هستم، مساوی برابر نفت مسجدسلیمان عادلانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبیره: در خصوص پیشنهاد اروپایی ام تابع تصمیم باشگاه هستم، مساوی برابر نفت مسجدسلیمان عادلانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید