جزئیات مشوق های مشخص شده برای مشارکت کنندگان اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی چیست؟

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن در استان،از جزئیات مشوق های معین شده برای مشارکت کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن خبرداد.

جزئیات مشوق های مشخص شده برای مشارکت کنندگان اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی چیست؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق مدرن فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سید محسن حمزه لو امروز 26 فروردین 99 در جمع خبرنگاران اضافه نمود: براساس فراخوان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نظر دارد در راستای تحقق جهش فراوری در صنعت ساختمان از ظرفیت بخش خصوص در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده کند.

حمزه لو ادامه داد: اعطای تسهیلات ساخت بدون سپرده یا تسهیلات خرید مسکن، معرفی متقاضی خرید واحد مسکونی و تامین هزینه ساخت در طول اجرا توسط متقاضیان، امکان پیش فروش و در صورت امکان تغییر کاربری از بارزترین مشوق های مشخص شده برای مشارکت نمایندگان در طرح اقدام ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگاران به تقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان، وی توضیح داد: کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک زمین در محدوده شهرها،واحدهای مسکونی نیمه تمام، واحدهای مسکونی تکمیل شده آماده فروش، می توانند ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوط به ملک مورد نظر آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح اقدام ملی مسکن تا خاتمه وقت اداری روز پنجشنبه 11اردیبهشت ماه به معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی واقع در بلوار شهید بهشتی روبه روی مسجد قبا اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1044

به "جزئیات مشوق های مشخص شده برای مشارکت کنندگان اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مشوق های مشخص شده برای مشارکت کنندگان اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید