جزئیات و زمان پخش فصل دوم عصر جدید ، تست کرونای شرکت کنندگان و ماسک اجباری تماشاگران

به گزارش بارازعلی، احسان علیخانی در گفت وگوی زنده در فضای مجازی توضیحاتی درباره ضبط فصل دوم برنامه تلویزیونی عصر جدید داد که با رعایت تمام پروتکل ها و ماسک اجباری تماشاگران ضبط ادامه دارد.

جزئیات و زمان پخش فصل دوم عصر جدید ، تست کرونای شرکت کنندگان و ماسک اجباری تماشاگران

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، احسان علیخانی در این گفت وگوی زنده در فضای مجازی اعلام نموده که پخش مرحله دوم برنامه تلویزیونی عصر جدید از شنبه هفته آینده شروع می گردد. در این مرحله هر شب هم دو نفر با رأی مردمی به نیمه نهایی راه می یابند که یک نفر را مردم انتخاب می نمایند. در نهایت 10 نفر توسط مردم و پنج نفر توسط داوران انتخاب می شوند.

او در این گفت وگو به ماسک اجباری برای تماشاگران عصر جدید اشاره نموده و گفته است: ضبط مرحله دوم عصر جدید از هفته پیش شروع شده و چهارشنبه 18 تیرماه قرار است قسمت های سوم و چهارم ضبط گردد که با توجه به پروتکل های جدید سختگیری ها در ضبط برنامه افزایش پیدا می نماید از جمله این که ماسک اجباری شده است. همچنین فاصله اجتماعی بیشتر شده و با این که استودیو فصل دوم عصر جدید ظرفیت حدود 600 تا 700 نفری دارد با این حال حدود 150 شرکت نماینده به استودیو وارد می شوند.

علیخانی به ماسکی برای داوران برنامه و تست کرونای شرکت نمایندگان هم اشاره نمود و اضافه نمود: در این برنامه برای داوران هم نوعی ماسک تدارک دیده شده که در هنگام نزدیک شدن به شرکت نماینده و دیگران استفاده خواهد شد. در هر قسمت از ضبط برنامه عصر جدید از همه شرکت نماینده ها تست کرونا گرفته می گردد. عوامل این برنامه با یکی از آزمایشگاه ها قرارداد بسته اند و برای این منظور اتاقی در لوکیشن این برنامه تدارک دیده شده است که تست کرونا گرفته می گردد و در کمتر از هشت ساعت جواب تست ها به دست عوامل می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1340

به "جزئیات و زمان پخش فصل دوم عصر جدید ، تست کرونای شرکت کنندگان و ماسک اجباری تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات و زمان پخش فصل دوم عصر جدید ، تست کرونای شرکت کنندگان و ماسک اجباری تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید