حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- اگر اهل مشاهده تلویزیون و شبکه های ملی باشید یا کمی به جستجو در شبکه های مجازی پرداخته باشید حداقل یک بار نام موسسه آموزشی حرف آخر را شنیده اید. موسسه ای که به صورت دیجیتال در حال فراوری محتواهای آموزشی است و تدریس های خود را در قالب لوح های آموزشی یا همان نشر دیجیتال ارائه می دهد. این موسسه در سال های اخیر توانسته است صندلی خوبی را در میان کنکوری ها به خود اختصاص دهد و نتایج خوبی نیز با یاری منابع آن کسب شده است. امروز در یک گزارش خبری وارد دنیای آموزش خواهیم شد و حرف آخر که یکی از فراوریکنندگان محتوای آموزشی از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم و کنکور می باشد را آنالیز خواهیم کرد. اگر کنکوری هستید یا یکی از اعضای خانواده تان در حال آموزش است این مطلب را خاتمه مطالعه کنید چون ممکن است این موسسه بتواند برای کسب موفقیت به شما نیز یاری کند.

حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور

تاریخچه موسسه حرف آخر و سبک آموزشی این موسسه

حدود ده سال است که موسسه آموزشی حرف آخر در حال فعالیت می باشد. در ابتدا آموزش های خود را صرفا برای درس ریاضی فراوری می کرد و مدرس این درس که مدیر عامل حرف آخر هم می باشد یعنی استاد منتظری آموزش شهودی ریاضی را ارائه می داد که هواداران مخصوص و اندک خود را داشت. بعد از مدتی رفته رفته زمینه فعالیت این مجموعه گسترش یافت و مدرسین دیگری همچون استاد منتظری برای سایر دروس گرد هم آمدند و بنیاد اصلی حرف آخر شکل گرفت. بدون شک دلیل اصلی پیروزیت این مجموعه را می توان رونمایی از سبک جدیدی از آموزش دانست که به پویا نمایی معروف است و دو زیر شاخه دارد. زیر شاخه اول شهودی سازی و زیر شاخه دوم هم استفاده از الگو می باشد.

در روش های سنتی آموزشی مسئله ای که وجود دارد این است که شاید مدرس نتواند به خوبی آنچه را که در ذهنش وجود دارد منتقل کند اما در آموزش شهودی این امر امکان پذیر شده است. برترین تکنولوژی های آموزشی استفاده شده است تا هر چیزی که در ذهن مدرس می گذرد برای دانش آموز و داوطلب بتوان آن را نمایش داد و همین موضوع ظاهرا ساده باعث آموزش کاملا مفهومی شده است از طرف دیگر فرایند یادگیری با یاری شهودی سازی نیز به شدت آسان می گردد. دومین زیر شاخه یا همان الگو سازی هم روش هایی است که برای حل سوالات به کار برده می گردد. در روش سنتی برای حل سوالات از فرمول استفاده می شد که سرعت حل تست را افزایش می داد اما یک مشکل بزرگتر نیز به بار می آورد و آن هم حجم زیاد فرمول هایی بود که باید داوطلب حفظ می کرد. اما با یاری الگو سازی این مشکل نیز حل شده و داوطلب به جای یاد دریافت صد ها فرمول برای هر درس، با کمترین تعداد الگو می تواند به سوالات کنکور پاسخ دهد. تمامی توضیحات مربوطه و تکمیلی را می توانید در فروشگاه حرف آخر به صورت کامل مشاهده کنید.

پروژه 6040 حرف اخر

از بین تمام ویژگی هایی که با آنالیز مجموعه حرف آخر می توان به آن ها رسید، اولین ویژگی که نظر مخاطب را به خود جلب می نماید انسجامی است که مابین تدریس تمامی دروس وجود دارد، مثلا برای تدریس تمامی دروس این مجموعه از یک نوع قالب پاور پوینت، یک رنگ، یک فونت و یک اندازه استفاده شده است و در تدریس تمامی دروس هم شهودی سازی و الگو سازی به چشم می خورد همین موضوع باعث شده تا دانش آموز بتواند به صورت کامل با تمامی آموزش های این مجموعه ارتباط برقرار کند و صد البته که از لحاظ روانشناسی هم یک ویژگی فوق العاده اینجا وجود دارد، هر آن چیزی که دانش آموز برای پیروز شدن در کنکور احتیاج دارد در کنار محصولات حرف آخر در اختیار وی قرار داده خواهد شد و دیگر خیال وی از بابت منابع راحت است و دغدغه کامل کردن منابع را نخواهد داشت.

در میان ویژگی های بالا به جامع بودن و کامل بودن منابع حرف آخر اشاره شد و باید بدانید که محصولات حرف آخر تنها لوح های آموزشی نیست بلکه شامل لوح های آموزشی، جزوات جهت کاهش زمان مشاهده فیلم، برنامه ریزی کاملا دقیق، آزمون های شبیه ساز کنکور و پشتیبانی می باشد. تمامی موارد بالا با توجه به زمانی که داوطلب تا کنکور در اختیار دارد ارائه می گردد. در قسمت اول تا بهمن ماه هر سال پروژه صفر تا صد حرف آخر ارائه می گردد و با توجه به نزدیک شدن به کنکور و کمبود زمان، از بهمن ماه این موسسه 6040 حرف اخر را در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد که این پروژه به پروژه دو ماهه حرف آخر نیز معروف است و با یاری آن داوطلب در طی دو ماه به صورت کامل برای کنکور آماده خواهد شد. همچنین بعد از دوره دو ماهه آموزش نوبت به مرور و تمرین و تکرار خواهد رسید و دانش آموز با بیست آزمون حرف آخر که همان پروژه 40 می باشد در طی 40 روز علاوه براینکه 5000 تست برای این درس حل خواهد نمود قادر خواهد بود 20 بار نیز کل دروس را مرور کند.

چگونه محصولات حرف آخر را تهیه کنیم؟

برای تهیه محصولات حرف آخر داوطلبان کنکوری از سه طریق می توانند اقدام نمایند. روش اول تهیه محصولات، فروشگاه موسسه حرف آخر است کهمی توانید با مراجعه به آن به صورت کامل با محصول آشنا شوید و به صورت آنلاین و اینترنتی محصولات را سفارش دهید. روش دوم هم تماس با مشاوران ارشد حرف آخر است که به صورت کامل و رایگان در انتخاب محصول شما عزیزان را هدایت خواهند کرد، روش آخر هم تهیه محصولات به صورت حضوری است که برای افرادی که ساکن تهران هستند این روش فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه محصولات به صورت حضوری و ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر می توانید به وسیله شماره تماس های زیر اقدام کنید.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

جشنواره تخفیفات فروشگاه حرف آخر

فروشگاه حرف آخر یکی از کاملترین فروشگاه های محصولات آموزشی می باشد. با شنیدن نام فروشگاه ممکن است به یاد فروشگاه های حضوری بیفتید که در آن جا تمامی محصولات به ترتیب در قفسه ها وجود دارند و شما متناسب با احتیاج خود آن ها را انتخاب خواهید کرد. اما در واقع فروشگاه حرف آخر یک فروشگاه آنلاین می باشد و تمامی محصولات حرف آخر اعم از آموزش و آزمون در آن وجود دارد و دانش آموز متناسب با احتیاج خود و مسائل آموزشی که دارد اقدام به تهیه منابع خواهد نمود. برای هر محصول هم می توانید به کاملترین توضیحاتی که در رابطه با آن محصول باید اطلاع داشته باشید و ویدیو های تدریس نیز دسترسی داشته باشید.

اما خاص ترین ویژگی این فروشگاه حرف آخر جشنواره تخفیفات این مجموعه است که در بازه های مختلف سال تخفیفات پله ای و درصدی را برای منابع خود اعمال می نماید و دانش آموزان می توانند بسته به احتیاج خود منابع آموزشی را با تخفیف دریافت نمایند. اما اینجا انتها کار نیست بلکه در فروشگاه حرف آخر هدایای ارزشمندی نیز برای دانش آموزان وجود دارد که به صورت رایگان ارائه می گردد و از جمله این هدایا می توان به پکیج 5 روز با حرف آخر اشاره نمود که 20 درصد از کل آموزش های حرف آخر را به صورت رایگان می توانید با یاری آن در اختیار داشته باشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1619

به "حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف آخر جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید