حسن نژاد: لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد

به گزارش بارازعلی، نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت که یا توهین های قومیتی در بازی های فوتبال به سرانجام برسد یا این که برای آسیب ندیدن وحدت ملی لیگ فوتبال تعطیل گردد.

حسن نژاد: لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، رییس سازمان محیط زیست و وزیر نیرو گفت: گویا اهمیت دریاچه ارومیه فقط کارکرد تبلیغاتی برای انتخابات دارد. دو سال است که از سوی نمایندگان و سازمان محیط زیست این موضوع پیگیری نمی گردد. عملا این دریاچه خشک گردیده است. رییس جمهور در این باره توجه جدی داشته باشد.

وی در تذکری به وزیر کشور، وزیر ورزش و سازمان صداوسیما، اظهار کرد: موضوع فوتبال اخیرا وحدت ملی را زیرسوال برده است. در هر بازی استقلال و پرسپولیس به تیم های شهرستانی بدترین توهین ها انجام می گردد، ولی به جای برخورد با توهین کنندگان 40 نفر از هواداران تراکتورسازی بازداشت می شوند.

نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان افرادی فحاشی کردند ولی دوربین صداوسیما بر روی هموطنی زوم می نماید که لباس بختیاری بر تن دارد. گویا عده ای اهمیت وحدت ملی و تمامیت ارضی را نمی دانند یا در این خصوص به صورت جدی برخورد گردد یا اگر قرار است این شیوه ادامه پیدا کند، لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد. اتفاقات اهواز و استادیوم آزادی مضر وحدت ملی است.

حسن نژاد در انتها گفت: وزیر ورزش با افتخار می گوید همه بدهی های استقلال و پرسپولیس پرداخت گردیده، ولی همین وزیر می گوید برای پرداخت هزینه های کی روش پول ندارد. چگونه است که این وزارتخانه برای استقلال و پرسپولیس صدها میلیارد هزینه می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 99

به "حسن نژاد: لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن نژاد: لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید