حل اختلافات شخصی با آتش زدن درب منزل

به گزارش بارازعلی، با کوشش ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت زن و مرد جوانی که با انگیزه اختلافات اقتصادی اقدام به اتش زدن در خانه طرف مقابل نموده بودند، دستگیر شدند.

حل اختلافات شخصی با آتش زدن درب منزل

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، گزارشی در خصوص آتش دریافت درب خانه ای در حوالی شهرک اکباتان که باعث رعب وحشت اهالی محل شده بود، دریافت شد.

ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده و با آنالیز اظهارات شاهدان ماجرا، پایش دوربین های مداربسته را نیز در دستور کار دادند.

در پایش دوربین های مداربسته تعیین شد مرد و زن جوانی در حوالی نیمه شب با ریختن مواد اشتعال زا اقدام به اتش زدن درب خانه شاکی نموده و از محل گریخته اند، که با توجه به اظهارات شاکی، وی با این دونفر اختلافات اقتصادی داشته و قبلا از سوی آن ها تهدید به انجام چنین عملی شده بود.

پس از شناسایی متهمان تیمی مجرب از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی در عصرگاه سیزدهم شهریور ماه به مخفیگاه متهمان در حوالی شهر ملارد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه هر دونفر را دستگیرکردند.

در بازرسی از خودروی متهمان مقداری مواد اشتعال زا و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

متهمان پس از مواجهه با مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1406

به "حل اختلافات شخصی با آتش زدن درب منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل اختلافات شخصی با آتش زدن درب منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید