خبرنگاران بسته های غذایی بین زنان باردار و بچه ها دیری توزیع شد

به گزارش بارازعلی، بوشهر - خبرنگاران - معاون شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: 373 بسته غذایی بین زنان باردار و بچه ها دارای سوءتغذیه و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

خبرنگاران بسته های غذایی بین زنان باردار و بچه ها دیری توزیع شد

حسین ناظمیان پور روز پنجشنبه با تقدیر از دست اندرکاران جمع آوری یاری های مومنانه مردم دیر اضافه نمود: این سبدهای غذایی با هدف پیشگیری از تولد نوزاد بیمار در اختیار مادران باردار و شیرده ای که دارای کم خونی، وزن گیری نامطلوب، حاملگی های چند قلو و آنهایی که وزنشان قبل از بارداری کمتر از 45 کیلوگرم و کم بضاعت و بی بضاعت هستند و بچه ها دارای سوء تغذیه قرار می گیرد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه سبد غذایی شامل هفت نوع مواد خوراکی مورد احتیاج مادران باردار بی بضاعت است، گفت: این اقلام شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، شکر، رب گوجه، مرغ و روغن است که در ماه مبارک رمضان در طرح یاری های مومنانه بین بچه ها زیر پنج سال و مادران باردار دارای سوء تغذیه و بی بضاعت از ماه چهار بارداری تا 6 ماه بعد از تولد نوزاد اهدا می گردد.

ناظمیان پور اضافه نمود: اجرای طرح های حمایتی تغذیه ای در بهبود مسائل سوء تغذیه بچه ها و مادران موثر بوده و امیدواریم با همکاری افراد خیر سلامت این برنامه در طول سال استمرار داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1196

به "خبرنگاران بسته های غذایی بین زنان باردار و بچه ها دیری توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسته های غذایی بین زنان باردار و بچه ها دیری توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید