خبرنگاران روح آگاهی را در جامعه می دمند

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان، علی‌نقی حیدریان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: هفدهم مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران محترم روزخبرنگار نامگذاری شده است، این روز درحقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

خبرنگاران روح آگاهی را در جامعه می دمند

وی در این پیام می نویسد: آنان که از برکات محبت و عنایات خاص حضرت حق، توان و هنری اثربخش در وجود خود به ودیعت دارند و با خلق آثار ماندگار، روح آگاهی و رشد بر جان های تشنه نثار می کنند، از فضل الطاف رب جلیل، زبان تحسین و تقدیر بندگان خدا نیز به تشکر گشوده می شود.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: روز خبرنگار فرصتی است که از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم قدردانی شود، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به‌نوبه خود به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، مدیران، صاحبان اندیشه و قلم و نخبگانی که معیشت و شرف خود را درگرو اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه گذاشته‌اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

در پایان این پیام نیز آمده است: خداوند منان را سپاسگزاریم، که ما را در گروه قدردانان قرارداد تا با تجلیل از خبرنگاران عرصه منابع طبیعی گامی هرچند کوچک برای تقدیر از فرهنگ‌سازان منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برداریم. امید است در پناه قادر متعال برقرار و عزت‌مدار مانده و همچنان با خلق آثاری دیگر منشا خیر و برکت برای ایران اسلامی باشید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 72

به "خبرنگاران روح آگاهی را در جامعه می دمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روح آگاهی را در جامعه می دمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید