خبرنگاران فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات با نشاط سیاسی رقم میخورد

به گزارش بارازعلی، همدان- خبرنگاران- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در سایه نشاط سیاسی و ایجاد امید بین اقشار و گروه های مختلف رقم می خورد.

خبرنگاران فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات با نشاط سیاسی رقم میخورد

قدرت الله ولدی سه شنبه شب در نشست شورای معاونان فرمانداری ویژه ملایر با موضوع انتخابات گفت: از هم اکنون باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات 1400 را فراهم کنیم.

وی برگزاری انتخابات را مهمترین وظیفه اجرایی وزارت کشور دانست و با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر آمادگی معاونان فرمانداری و بخشداران تابعه این شهرستان برای اجرای هر چه بهتر فرآیند انتخابات تاکید کرد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: بی تردید حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 سرمایه ای مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است.

ولدی خدمت رسانی بیشتر و تلاش گسترده در راستای ایجاد امید و نشاط سیاسی بین مردم را یکی از وظایف مهم در ایام پیش رو برشمرد و گفت: تا به امروز مردم ملایر با حضور پرشور و شعور خود انتخابات سالم و حداکثری را رقم زده اند و در این عرصه نیز با حضور خود در پای صندوق های رای، عزم و اراده خود را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده عظمت و اقتدار ملی است گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تضمین کننده امنیت کشور است، چراکه دشمنان از پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

معاون استاندار همدان بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه سازی تاکید کرد و گفت: همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، رعایت مر قانون و تلاش برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

ولدی همچنین بر آسیب شناسی دوره های گذشته انتخابات در این شهرستان و تامین زیرساخت های لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات سال آینده توسط معاونان فرمانداری، بخشداران تابعه و دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400 تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ادامه داد: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از تاریخ 20 آذر و و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از 16 دی ماه می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پلیس 10+ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد سال آینده برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1606

به "خبرنگاران فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات با نشاط سیاسی رقم میخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات با نشاط سیاسی رقم میخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید