خبرنگاران مجوز جذب 136 نیروی پرستاری در استان مرکزی صادر شد

به گزارش بارازعلی، اراک - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجوز جذب 136 پرستار در استان مرکزی با توجه به کمبود شدید نیرو صادر شد.

خبرنگاران مجوز جذب 136 نیروی پرستاری در استان مرکزی صادر شد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکترمحمد جمالیان اضافه نمود: سال جاری آزمون جذب این پرستاران با رعایت تمامی قوانین استخدامی برگزار خواهد شد و کوشش برای افزایش جذب بیشتر با پیگیری درحال انجام است.

وی گفت: کوشش بر این است تا پرستارانی که از آغاز کرونا با دانشگاه علوم پزشکی اراک همکاری داشته اند، در این آزمون استخدامی امتیاز ویژه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 200 نفر نیروی پرستاری به صورت شرکتی با دانشگاه همکاری می نمایند که به دلیل نداشتن امنیت شغلی احتیاج به تبدیل شرایط دارند.

جمالیان اضافه نمود: در حوزه تجهیزات پزشکی در استان نیز حدود 40 تخت ICU به تعداد تخت های بخش های مراقبت ویژه استان اضافه نموده خواهد شد که اقدامات لازم در این زمینه در حال اجرا است.

وی گفت: اهدای دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) محلات نیز تعداد تخت های ICU را در این شهرستان افزایش داده شده تا با آمادگی بیشتر بتوان با افزایش احتمالی شیوع کرونا مقابله کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امیرکبیر توسط دانشگاه خریداری شده است.

جمالیان اضافه نمود: در رایزنی با معاونان وزیر بهداشت، موافقت تهیه یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام صادق(ع) اخذ شده است.

وی گفت: سالن کنفرانس بیمارستان ولیعصر(عج) با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال با به روزترین تجهیزات آموزشی آماده بهره برداری است.

استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت با 12 شهرستان دارای 20 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و 750 تخت فعال در قالب 85 بخش درمانی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1318

به "خبرنگاران مجوز جذب 136 نیروی پرستاری در استان مرکزی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجوز جذب 136 نیروی پرستاری در استان مرکزی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید