خبرنگاران کرونا بدترین روز 80 سال گذشته بورس کانادا را رقم زد

به گزارش بارازعلی، تهران - خبرنگاران - نگرانی از پیامدهای مالی ویروس کرونا موجب شد تا شاخص بورس کانادا شدیدترین افت خود در 80 سال گذشته را ثبت کند.

خبرنگاران کرونا بدترین روز 80 سال گذشته بورس کانادا را رقم زد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش تارنمای روزنامه کانادایی گلوب اند میل، با افزایش نگرانی ها از پیامدهای اقتصادی ویروس جهانگیر کرونا، بورس تورنتو که عظیمترین بورس کانادا به شمار می رود دیروز (22 اسفند) و همراه با دیگر بورس های عظیم جهان شدیدترین افت در 80 سال گذشته را ثبت و شاخص آن در آخرین روز معاملات 12 درصد سقوط کرد.

جاستین ترودو که پس از ابتلای همسرش به کرونا خود را قرنطینه نموده چهارشنبه پیش (21 اسفند) اطلاع داد که دولت این کشور 730 میلیون دلار برای تامین نیازهای پزشکی و مقابله با تبعات اقتصادی کرونا اختصاص داده است.

از سوی دیگر دفتر نخست وزیر کانادا امروز (پنجشنبه) اطلاع داد که با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا گرگوآر ترودو همسر نخست وزیر، اعضای این خانواده نیز خود را قرنطینه نموده اند.

از دی ماه که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد، در 128 کشور تا به امروز بیش از 135 هزار نفر به این ویروس و بیماری جهانگیر کووید 19 مبتلا شده، نزدیک به 5 هزار تن جان باخته و بیش از 70 هزار بیمار نیز بهبود یافته اند.

در کانادا نیز تا به امروز 158 نفر به کووید 19 مبتلا شده اند که از این میان یک تن جان باخته و یازده بیمار نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1071

به "خبرنگاران کرونا بدترین روز 80 سال گذشته بورس کانادا را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا بدترین روز 80 سال گذشته بورس کانادا را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید