خبرنگاران 10 خانه مسافر در همدان پلمب شد

به گزارش بارازعلی، همدان- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: هفته گذشته به یکصد خانه مسافر به دلیل بی توجهی به بخشنامه های کاهش شیوع کرونا، اخطاریه کتبی صادر و 10 باب از این خانه مسافرها نیز پلمب شدند.

خبرنگاران 10 خانه مسافر در همدان پلمب شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی مالمیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به مصوبات کمیته مقابله با کرونا و تاکیدات استاندار همدان مبنی بر ممانعت از فعالیت منازل استیجاری و خانه مسافرها دو گروه شامل کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات این اداره کل و اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان مبنی بر پذیرش نکردن مسافر در خانه مسافرهای استان همدان تشکیل شد.

وی گفت: به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پذیرش مسافر توسط خانه مسافرها ممنوع بوده و در صورت وصول گزارش و یا مشاهده این موضوع توسط گشت های مشترک اداره اماکن، این اداره کل علاوه بر پلمب واحد، برای متصدی مربوطه پرونده قضایی تشکیل می دهد.

مالمیر اضافه کرد: به منظور اطلاع رسانی نیز چندین بنر در مبادی ورودی شهر و مکان های تردد مسافران و خانه مسافرها نصب شده است و برای تمامی خانه مسافرهای مجاز به وسیله پیغامک پیغام های مرتبط ارسال و با همکاری صدا و سیما نیز در برنامه های مختلف شماره تلفن اطلاع رسانی از تخلفات به مردم ابلاغ شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به 131 تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم اعلام کرد: 35 نفر در شهرستان همدان، 21 نفر در اسدآباد، 20 نفر در نهاوند، 17 نفر در ملایر، 11 نفر در رزن، 9 نفر در کبودراهنگ، 9 نفر در بهار، 6 نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از تعداد 131 فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان هم اینک 46 تن در بیمارستان تحت مداوا و درمان هستند و بقیه ترخیص شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 954

به "خبرنگاران 10 خانه مسافر در همدان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 خانه مسافر در همدان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید