خبرنگاران 10 هزار و 500 میلیارد ریال پروژه عمرانی مازندران افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش بارازعلی، ساری- خبرنگاران- بیش از 10 هزار و 500 میلیارد ریال پروژه عمرانی در حوزه راهسازی و مسکن با دستور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری امروز (29 خردادماهه) در مازندران افتتاح و کلنگ زنی شد.

خبرنگاران 10 هزار و 500 میلیارد ریال پروژه عمرانی مازندران افتتاح و کلنگ زنی شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری روز پنج شنبه 92 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد ریال در مازندران زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

همچنین 466 واحد مسکونی مهر با اعتباری حدود 500 میلیارد ریال افتتاح و تحویل متقاضیان این بخش شده است.

براساس این گزارش با دستور رییس جمهوری عملیات اجرایی آزاد راه کنار گذر قائمشهر- ساری مرکز استان مازندران به مسافت 44 کیلومتر و با اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی در این خطه شمال کشور شروع شده است.

عملیات اجرایی طرح احداث باند دوم محور دزدبن- مرزن آباد در غرب استان مازندران به طول 15 کیلومتر و با اعتبار یکهزار و 500 میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی حوزه راهسازی است که با دستور رییس جمهوری امروز پنجشنبه در استان مازندران به صورت ویدئو کنفرانسی شروع شده است.

استان مازندران دارای 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن را راههای اصلی و مابقی راههای روستایی و فرعی تشکیل می دهد.

در دولت تدبیر و امید تا به امروز بیش از 50 هزار واحد مسکونی موسوم به مهر در استان مازندران به بهره برداری رسید و کلید این واحدها به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در بخش راه امروز 59کیلومتر بزرگراه ، 16کیلومتر راه اصلی و 17کیلومتر چهار خطه ساری - تاکام با سرمایه گذاری یکهزارو 500میلیارد به بهره برداری رسید.

سید محمد نظری با بیان این که با بهره برداری از محور ساری- تاکام عمده ترافیک کور موجود در جاده ساری- سمنان کاسته شده است، توضیح داد: عملیات اجرایی این محور از یک دهه پیش شروع شد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با توجه ویژه ساخت این پروژه شتاب گرفت و امروز 17کیلومتر از این محور چهار خطه زیر بار ترافیک رفت.

وی زیرسازی ، تعریض و آسفالت محورهای نور - چمستان - آمل به طول حدود 6کیلومتر ، محور آمل - بابل قدیم بند شمالی به طول حدود 10کیلومتر، محور آمل به فریدونکنار به طول حدود 3 کیلومتر ، محور نکا به امیرآباد به طول حدود 11کیلومتر ،محور بهنمیر به سیمرغ به طول حدود پنج کیلومتر ، سیمرغ به جویبار به طول حدود 5کیلومتر و محور جویبار به قائمشهر به طول حدود هشت کیلومتر را از طرح های بزرگراهی برشمرد.

نظری ارتقا راه فرعی به راه اصلی در محورهای گلوگاه به دامغان به طول 6کیلومتر و حسین آباد به توسکلا به طول 10 کیلومتر را از طرح های افتتاحی در حوزه راه اصلی مطرح کرد.

مدیرکل راه و شهر سازی مازندران به افتتاح 446واحد مسکن مهر در استان اشاره نمود و گفت: امروز تعاونی مسکن مهر ساری به تعداد 128واحد، تعاونی مسکن مهر 18ساری به تعداد 64واحد، تعاونی مسکن مهر 31 ساری به تعداد 32واحد ، تعاونی مسکن مهر 31 ساری انتقالی از 16 به تعداد 32 واحد ، تعاونی مسکن مهر کارکنان دولت به تعداد 32 واحد ، واحد شهرک صنعتی شهید عباسپور نکا به تعداد 16واحد ، شرکت ایستا دژ طبرستان (رکابدار کلا) به تعداد هشت واحد و مسکن مهر میارکلا ساری به تعداد 92 واحد به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1228

به "خبرنگاران 10 هزار و 500 میلیارد ریال پروژه عمرانی مازندران افتتاح و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 هزار و 500 میلیارد ریال پروژه عمرانی مازندران افتتاح و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید