در جریان آنالیز بودجه سال 98؛ وزارت ارتباطات مجاز به توسعه خدمات الکترونیکی به وسیله بخش خصوصی-عمومی شد

به گزارش بارازعلی، با موافقت نمایندگان؛ وزارت ارتباطات مجاز به توسعه خدمات الکترونیکی به وسیله بخش خصوصی-عمومی داخلی و خارجی شد.

در جریان آنالیز بودجه سال 98؛ وزارت ارتباطات مجاز به توسعه خدمات الکترونیکی به وسیله بخش خصوصی-عمومی شد

به گزارش ، نمایندگان در صحن علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه 8 اسفند ماه) و در جریان آنالیز بحث هزینه ای لایحه بودجه سال 98، با بند (ج) تبصره 18 موافقت نموده اند.

به موجب این بند؛ به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می گردد که به وسیله سازمان توسعه ای و شرکت های تابعه خود نسبت به مشارکت خصوصی- عمومی داخلی و خارجی به منظور انجام طرح (پروژه) های دولت الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی از جمله هوشمندسازی مدارس موضوع ماده (69) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقدام کند. منابع مورد احتیاج جهت سرمایه گذاری بخش دولتی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و منابع داخلی شرکت های تابعه با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 260

به "در جریان آنالیز بودجه سال 98؛ وزارت ارتباطات مجاز به توسعه خدمات الکترونیکی به وسیله بخش خصوصی-عمومی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جریان آنالیز بودجه سال 98؛ وزارت ارتباطات مجاز به توسعه خدمات الکترونیکی به وسیله بخش خصوصی-عمومی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید