رئیس فدراسیون تیراندازی پس از نرسیدن به سهمیه المپیک: انتظاراتمان برآورده شد!

به گزارش بارازعلی، رییس فدراسیون تیراندازی گفت: اگرچه تیراندازان در مسابقات هند سهمیه المپیک نگرفتند اما انتظارات را برآورده کردند.

رئیس فدراسیون تیراندازی پس از نرسیدن به سهمیه المپیک: انتظاراتمان برآورده شد!

به گزارش خبرنگاران، علی دادگر در خصوص عملکرد تیم ملی تیراندازی در جام دنیای هند اعلام کرد: برای مسابقات هند تیم کامل و خوبی اعزام شد اگرچه سهمیه المپیک نگرفتیم اما انتظارات برآورده شد و ملی پوشان به نوعی بالاتر از انتظارات ما ظاهر شدند.

او ادامه داد: اولین بار در تپانچه 25 متر بانوان مدال دنیای گرفتیم و مینا قربانی که خیلی تجربه بین المللی ندارد فینالیست شد و الهه احمدی رکورد دنیا را تکرار کرد. این اتفاق این نوید را می دهد که روزهای خوبی پیش رو داشته باشیم.

دادگر در خصوص مشکل مهمات نیز، گفت: مشکل مهمات مشکل امروز و دیروز نیست و زمانی که فدراسیون اعتبارات داشت هم مشکل مهمات داشتیم الان که بی پولی و تحریم هست نیز این مشکل وجود دارد. تمام تلاشمان این است در 10 ماه آینده روزهای خوبی پیش رو داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این پرسش که با وجود این مسائل نگرانی برای کسب سهمیه المپیک وجود دارد یا خیر، تاکید نمود: مسائل فقط مربوط به من دادگر و فدراسیون تیراندازی نیست و تقریباً در همه عرصه ها در کشور مشکل هست. ما با حداقل ها به جنگ حداکثرها می رویم و به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم. کسب سهمیه المپیک دور از تصور نیست. من تعداد آن را پیش بینی نمی کنم اما قبلاً 7-8 سهمیه المپیک گرفته شده و ما هم سعی می کنیم حداقل انتظارات را برآورده کنیم.

او در خصوص اردوی دورتموند نیز گفت: کارهای اولیه برای ویزای دورتموند صورت گرفته است اما اینکه تیم اعزام بگردد یا نه و یا چند نفر بروند بستگی به کادر مربیگری دارد و ما با افزودن الهام هاشمی سعی کردیم کادر تفنگ تقویت گردد. اگر بنا بر این باشد اعزام دورتموند انجام گردد 15 فروردین خواهد بود.

دادگر در خصوص بودجه فدراسیون نیز افزود: بودجه سال 97 ما به طور کامل پرداخت نشده است و حدود 15 درصد باقی مانده است و امیدوارم تا انتها سال تخصیص پیدا کند. اگر تخصیص داده نگردد بخشی از برنامه های ما را تحت الشعاع قرار می دهد و مجبوریم در برنامه ها و اعزام هایمان تجدید نظر کنیم و این بر روی کسب سهمیه المپیک سایه خواهد انداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 267

به "رئیس فدراسیون تیراندازی پس از نرسیدن به سهمیه المپیک: انتظاراتمان برآورده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون تیراندازی پس از نرسیدن به سهمیه المپیک: انتظاراتمان برآورده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید