راه اندازی مرکز معاینه فنی اسدآباد به مشکل حقوقی برخورد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/همدان شهردار اسدآباد گفت: راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اسدآباد در حال حاضر به مشکل حقوقی برخورده و این شکایت به دیوان عالی رفته و منتظر پاسخ دیوان عالی کشور هستیم.

راه اندازی مرکز معاینه فنی اسدآباد به مشکل حقوقی برخورد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علیرضا فعله گری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تا وقتی پاسخ دیوان عالی ارائه نشود امکان راه اندازی مرکز معاینه فنی شهرستان وجود نخواهد داشت، افزود: مرکز معاینه فنی دوم اسدآباد نیز فاقد مجوز بوده و نمی توان نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به المان شهدای گمنام اسدآباد واقع در گردنه شهر شرح داد: طراحی و نقشه المان شهدای گردنه اسدآباد در حال انجام بوده و در اوایل سال آینده قطعاً این طرح به عنوان یکی از مطالبات مردم تکمیل و افتتاح خواهد شد.

فعله گری بودجه عمرانی امسال شهرداری اسدآباد را در مجموع 24 میلیارد تومان برشمرد و شرح داد: شهر اسدآباد به وسعت 1000 هکتار با 10 شهرک پیوسته و ناپیوسته دارای بیش از 20 هزار واحد مسکونی و تجاری است که در حال حاضر از این تعداد، در حدود 20 درصد واحدهای تجاری مسکونی در بافت فرسوده شهر قرار گرفته اند.

وی توجه به بافت فرسوده شهر را از ضرورت های برنامه ریزی شهری عنوان کرد و یادآور شد: شهر اسدآباد دارای 212 هکتار بافت فرسوده بوده که اعطای وام های کم بهره، تخفیف ویژه عوارض و نوسازی و اعطای امتیازهای ویژه برای سرمایه گذاری واحدهای تجاری بخشی از سیاست ها و راهکارهای شهرداری اسدآباد برای نوسازی بافت های فرسوده این شهر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 799

به "راه اندازی مرکز معاینه فنی اسدآباد به مشکل حقوقی برخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز معاینه فنی اسدآباد به مشکل حقوقی برخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید