روزبه چشمی به استقلال بازگشت

به گزارش بارازعلی، مدافع سابق تیم استقلال تهران دوباره به جمع آبی پوشان ملحق شد.

روزبه چشمی به استقلال بازگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی، مدافع فصل گذشته تیم ام صلال قطر با قراردادی رسمی به تیم استقلال تهران ملحق شد.

چشمی با این قرارداد به اسم جانشین مسعود ریگی به جمع آبی پوشان تهرانی ملحق شده است. ریگی پس از دو فصل حضور در استقلال در تابستان سال جاری به تیم سپاهان اصفهان منتقل شد.

این بازیکن 28 ساله بعد از دو فصل حضور در تیم صبای قم در سال 1394 با قراردادی سه ساله به استقلال ملحق شده بود. او در اولین فصل حضورش در این تیم دچار مصدومیت و نامش از فهرست خارج شد که به همین علت نیم فصل بدون تیم ماند تا از ابتدای فصل هفدهم به فهرست تیمش بازگردد.

مدافع تهرانی پس از پنج فصل حضور در استقلال در تابستان سال گذشته این تیم را به مقصد ام صلال قطر ترک کرد. چشمی در حالی از استقلال جدا شد که عکس تمدید قرارداد هم با احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت باشگاه، گرفته بود.

چشمی که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را دارد، برای استقلال و همینطور تیم ملی فوتبال هم به اسم مدافع میانی بازی نموده بود. او با وجود ترافیک بالای مدافعان میانی استقلال به احتمال بسیار زیاد برای تقویت پست هافبک دفاعی جذب شده است که پس از جدایی ریگی در این پست زبیرنیک نفس از فولاد خوزستان هم جذب شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2060

به "روزبه چشمی به استقلال بازگشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "روزبه چشمی به استقلال بازگشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی به استقلال بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید