رونالدو: صعود امکان پذیر است

به گزارش بارازعلی، کریس رونالدو با نگاهی بسیار مثبت از دیدار برگشت برابر اتلتیکو مادرید صحبت می نماید و به صعود تیمش امید زیادی دارد.

رونالدو: صعود امکان پذیر است

رونالدو: صعود امکان پذیر است

کریستیانو رونالدو آماده دیدار برگشت یوونتوس با اتلتیکو مادرید است. این ستاره پرتغالی در مصاحبه با تلویزیون یوونتوس پیش از بازی گفته است: اینها شب های بزرگی هستند، شب هایی رویایی، شب های لیگ قهرمانان. تیم مطمئن است که نمایشی عالی خواهد داشت. من هم مطمئنم. ما شبی خاص را در زمین خواهیم گذراند.

او درباره اتلتیکو مادرید می گوید: آنها تیمی قوی هستند و همه این را می دانند. آنها عالی دفاع می نمایند، اهل ریسک نیستند و سبک بازی شان مبتنی بر ضدحملات است اما ما آماده ایم. ما هر کاری انجام خواهیم داد تا پیروز شویم. سرنوشت این بازی را جزییات کوچک رقم خواهد زد. ما می خواهیم از این مرحله عبور کنیم و به دور یک چهارم نهایی برسیم. فوتبال همین است. کسی انتظار نداشت که ما در بازی رفت شکست بخوریم اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما می خواهیم در خانه و مقابل طرفدارانمان واکنش قدرتمندی داشته باشیم.

او درباره اوضاع این فصل یوونتوس می گوید: فصلی عالی را داریم می گذرانیم و در دو تورنمنت حضور داریم: سری آ و لیگ قهرمانان. من هیچ راز پنهانی برای موفقیت ندارم. من تنها به فوتبال متعهد هستم. من از فوتبال لذت می برم و در ایتالیا هم به اندازه اسپانیا و انگلیس عاشق این بازی هستم. برای من لذتبخش است که گل بزنم و یاری کنم تیمم پیروز گردد. من خوشحالم.

پیغام او برای طرفداران چیست؟ می گویم که مثبت فکر نمایند، باور داشته باشیم که صعود امکان پذیر است و ما به یاری آنها احتیاج داریم. استادیوم را فوق العاده بسازید و ما هم کوشش می کنیم که در زمین نهایت کوشش خود را داشته باشیم.

-

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 268

به "رونالدو: صعود امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: صعود امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید