سرمربی ایتالیا: مقابل ایران شانس با ما بود، بازی با ایران بسیار سخت است

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار جنگنده و رقابت با چنین تیمی کار بسیار دشواری است.

سرمربی ایتالیا: مقابل ایران شانس با ما بود، بازی با ایران بسیار سخت است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مارو بروتو در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: توانستیم در بازی دوم با ایران نقشه هایمان را پیاده کنیم و در نهایت پیروز شویم.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران 2 ست عقب بود اما شرایط را مساوی کردند، گفت: ما از لحاظ بدنی مشکل داشتیم، چرا که در ست های سوم و چهارم خوب کار نکردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره نحوه قضات بازی دوم گفت: داوری به نفع دو طرف گرفت. نمی توان گفت که تنها به نفع ما گرفته است.

وی در خصوص مهار ایوان زایتسف بازیکن با ارزش ایتالیا توسط تیم ایران خاطر نشان کرد: او را خوب مهار کردند، البته قبول دارم کمی شانس هم با ما بود تا توانستیم در این دیدار پیروز شویم. تیم ایران بسیار جنگنده و رقابت با چنین تیمی کار بسیار دشواری است.

ایوان زایتسف نیز در این نشست خبری گفت: بازی با ایران بسیار سخت بود. به خصوص باختی که در بازی اول در برابر ایران داشتیم. ایرانی ها خیلی عالی بازی کردند و بازی دوم را نیز خیلی خوب آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ایران هم از نظر فکری و هم از نظر فیزیکی عالی است و ما به سختی توانستیم 2 امتیاز بگیریم و به صدر جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال برگردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 376

به "سرمربی ایتالیا: مقابل ایران شانس با ما بود، بازی با ایران بسیار سخت است" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرمربی ایتالیا: مقابل ایران شانس با ما بود، بازی با ایران بسیار سخت است" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایتالیا: مقابل ایران شانس با ما بود، بازی با ایران بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید