سقف ذخیره کارت سوخت؛ 360 لیتر

به گزارش بارازعلی، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت های سوخت قابلیت ذخیره 360 لیتر بنزین را دارند که با این حساب اگر فردی از ابتدای زمان سهمیه بندی از سهمیه اش استفاده نکرده باشد، سهمیه اردیبهشت ماه به آن فرد تعلق نمی گیرد.

سقف ذخیره کارت سوخت؛ 360 لیتر

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

شهرام رضایی با بیان این که سقف تعریف شده برای کارت های سوخت 360 لیتر است، اظهار کرد: به طور مثال اگر شخصی از زمان آغاز طرح سهمیه بندی بنزین تا به امروز تنها 10 لیتر از سهمیه خود را استفاده نموده باشد، در اردیبهشت ماه فقط 10 لیتر برای آن فرد شارژ می گردد و 50 لیتر باقی سوخت خواهد شد.

وی با تأکید بر این که تا به امروز برای کارت سوخت چنین سیستم و مکانیسمی تعریف شده است، توضیح داد: اگر قرار باشد تغییری حاصل و این 360 لیتر به 420 لیتر افزایش یابد و سهمیه اردیبهشت ماه نیز در آن ذخیره گردد، به مصوبه هیات دولت احتیاج است.

به گفته مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شرکت ملی پخش تنها مجری است و قاعدتاً در این دو هفته درباره این مسئله بحث خواهد شد و منفی یا مثبت بودن این مسئله را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما تا به امروز تصمیم جدیدی دراین باره اتخاذ نشده است.

از بامداد روز آدینه 24 آبان، بنزین سهمیه بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه ای (ماهانه 60 لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه ای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان معین شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1003

به "سقف ذخیره کارت سوخت؛ 360 لیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف ذخیره کارت سوخت؛ 360 لیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید