شفر: می توانستیم 8 بار به سایپا گل بزنیم!

به گزارش بارازعلی، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید بگویم یکی از مهم ترین مسائل برای من به عنوان مربی طرفداران هستند، چه زمانی که ببریم و چه زمانی که ببازیم، با آنها صحبت می کنم.

شفر: می توانستیم 8 بار به سایپا گل بزنیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم در خصوص بازی صحبت کنم، باید بگویم یکی از مهم ترین مسائل برای من به عنوان مربی طرفداران هستند. چه زمانی که ببریم و چه زمانی که ببازیم، با آنها صحبت می کنم. به خصوص در تیمی که مالک اصلی باشگاه طرفداران هستند. امروز هم آنها ما را تنها نگذاشتند و تا انتها ما را تشویق و حمایت کردند.

وی اضافه کرد: ما در این بازی 80 دقیقه حمله کردیم و موقعیت های زیادی توسط ایسما، منشا، تبریزی، داریوش، پاتوسی و... داشتیم که از دست رفت و می توانستیم 8 بار به سایپا گل بزنیم. از طرفی تیم سایپا بیشتر توپ های بلند را ارسال می کرد و فکر می کنم آنها یک موقعیت خوب داشتند و شاید بازی می توانست 8 بر یک به سود ما گردد. ما در دقایقی از نیمه اول شاید شبیه به سایپا بازی کردیم، اما در ادامه بهتر شدیم. باید توپ هایی را به تیر اول ارسال می کردیم، اما دقت نکردیم. به هر حال این بازی تمام شد و ما باید برای بازی بعدی مقابل الهلال کوشش کنیم که شاید دانشگر به آن بازی برسد و دیگر بازیکنان مصدوم ما هم آماده شوند. باید خوب ریکاوری کنیم و به قطر برویم تا با الهلال مصاف دهیم. دیداری که برای ما و هم برای فوتبال ایران بسیار مهم است و مثل سال گذشته باید کوشش کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. باید برای این بازی به قطر برویم، سپس به ایران بازگردیم تا با سپاهان بازی کنیم و دوباره با الهلال بازی داریم که بازی های بسیار مهمی برای ما هستند.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 276

به "شفر: می توانستیم 8 بار به سایپا گل بزنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: می توانستیم 8 بار به سایپا گل بزنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید