صدور 10 موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری گنبدکاووس

به گزارش بارازعلی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس از صدور 10 موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری 415میلیارد و 836میلیون ریال در هشت ماه نخست امسال در شهرستان گنبدکاووس اطلاع داد.

صدور 10 موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری گنبدکاووس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مریم آق آتابای امروز سه شنبه 12 آذر ماه با اعلام این خبر گفت: این مجوزها با هدف توسعه و تامین زیرساخت ها و تاسیسات و امکانات مورد احتیاج در زمینه رشد و توسعه گردشگری در این شهرستان صادر شده است.

او اعلام کرد: این پروژه ها شامل هتل، متل، بوم گردی و سفره خانه سنتی است که با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

رییس میراث فرهنگی شهرستان گنبدکاووس گفت: با اجرا و بهره برداری از این طرح ها در سطح گنبدکاووس برای 191 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

او توضیح داد: شهرستان گنبدکاووس که دومین شهر پرجمعیت و وسیع ترین شهرستان استان گلستان با 142 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است علاوه بر جاذبه های فرهنگی و معنوی از جمله اقوام گوناگون، صنایع دستی بسیار زیبا و ظریف، لباس های خوش رنگ اقوام مختلف و غذاهای سنتی بی شمار دارای جاذبه های تاریخی، باستانی و گردشگری بسیاری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 783

به "صدور 10 موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری گنبدکاووس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 10 موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری گنبدکاووس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید