طراحی اپلیکیشنی در انگلیس برای حفاظت از بچه ها

به گزارش بارازعلی، یک شرکت انگلیسی اپلیکیشنی ویژه برای حفاظت از بچه ها در زمان استفاده از گوشی های هوشمند ابداع نموده و قرار است آن را برای استفاده گسترده در اختیار دولت آلمان قرار دهد.

طراحی اپلیکیشنی در انگلیس برای حفاظت از بچه ها

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، یک شرکت انگلیسی اپلیکیشنی ویژه برای حفاظت از بچه ها در زمان استفاده از گوشی های هوشمند ابداع نموده و قرار است آن را برای استفاده گسترده در اختیار دولت آلمان قرار دهد، با استفاده از این نرم افزار که SafeToNet نام دارد، می توان محتوا و برنامه های قابل دسترس برای بچه ها به وسیله گوشی را محدود کرد و اگر آنها در حال مشاهده یا استفاده از محتوای نامناسبی باشند، جلوی این کار را گرفت.

سرمایه گذاران مختلف 7 میلیون پوند برای توسعه و ارتقای برنامه مذکور سرمایه گذاری نموده اند و دولت آلمان هم میخواهد با برنامه ریزی گسترده برنامه یادشده را در اختیار بچه های قرار دهد که از گوشی های هوشمند استفاده می نمایند.

مزیت مهم این برنامه کنترل دقیق نحوه استفاده از گوشی توسط والدین است، هر چند بعضی صاحب نظران هم معتقدند باید از افراط در این زمینه خودداری کرد و به حریم شخصی بچه ها احترام گذاشت.

یک قابلیت خاص این برنامه صفحه کلید هوشمند است که جلوی ارسال پیغام های نامناسب، تهدیدآمیز و قلدری کردن توسط بچه ها را می گیرد. همچنین برنامه یادشده در خصوص چنین تخلفاتی به والدین اطلاع رسانی می نماید.

چندی قبل دولت آلمان قانون جدیدی را به تصویب رساند که بر اساس آن شرکت های فناوری موظف به حذف نفرت پراکنی از پلاتفورم های اینترنتی خود هستند و در غیر این صورت میلیون ها یورو جریمه می شوند. انگلیس هم میخواهد قوانین مشابهی را تصویب کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 512

به "طراحی اپلیکیشنی در انگلیس برای حفاظت از بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی اپلیکیشنی در انگلیس برای حفاظت از بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید