فراکسیون حزب دولتی آلمان: کرونا سخت ترین آزمون از جنگ جهانی دوم است

به گزارش بارازعلی، رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان بحران کرونا را موجودیتی ترین بحران در تاریخ این کشور و سخت ترین آزمون برای جامعه خود از زمان جنگ جهانی دوم دانست.

فراکسیون حزب دولتی آلمان: کرونا سخت ترین آزمون از جنگ جهانی دوم است

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رالف موتسنیچ، رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان در مصاحبه با یک رسانه آلمانی بحران کرونا را موجودیتی تر از بحران هایی که تا به حال در طول تاریخ آلمان درگیر آن شده است دانست.

وی همچنین تأکید کرد که همه در آلمان باید در راستای کند شدن شیوع این بیماری ایفای نقش نمایند.

وی از اقدامات محدودنماینده برای جلوگیری از شیوع کرونا در مجلس این کشور سخن گفته تأکید کرد: من چندین روز است از خانه کارهای خود را انجام می دهم. نشست بعدی مجلس روز سه شنبه برگزار می گردد. ما از همکاران با بیماری های زمینه ای و همچنین همکاران زن باردار خواسته ایم که در خانه بمانند. در همه نشست ها ما فاصله لازم را رعایت می کنیم. بسیاری جلسات هم این روزها به صورت تلفنی برگزار می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مجلس آلمان نمی تواند به صورت دیجیتالی رأی گیری کند گفت: شرایط لازم برای این منظور وجود ندارد، برای این منظور ما احتیاج به سیستمی داریم که به صورت مطمئن از هرگونه تحریف و دستکاری جلوگیری کند. ما چنین سیستمی نداریم و از این رو حضور فیزیکی ضرورت دارد.

رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد: ما درس هایی را بعد از این بحران خواهیم گرفت و یکی از آن ها این خواهد بود که شایستگی عمل مجلس آلمان در شرایط کاملاً استثنائی را بهبود دهیم.

وی در ادامه بحران کرونا را موجودیتی تر از بحران های سابق در آلمان دانسته گفت: این بحران ابعاد مالی، اجتماعی و سلامتی دارد. برای بعضی افراد مسئله مرگ و زندگی مطرح است و برای بعضی هم موجودیت مالی اهمیت دارد که با توجه به اجتناب از روابط اجتماعی این ها همه مستقیماً به هم مرتبط است. این شرایط به بحران تأثیر شگرفی می دهد.

وی همچنین گفت: جامعه ما در برابر سخت ترین آزمون بعد از انتها جنگ جهانی دوم قرار گرفته است و تنها به صورت مشترک می توان در آن پیروز بود.

این نماینده بلندپایه پالمان آلمان همچنین گفت: ما در شرایط مدیریت بحران حاد قرار داریم. ما باید سریعاً عمل کنیم و این کار را انجام می دهیم.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره سخت تر شدن اوضاع با توجه به رویکردهای بعضی متحدان مهم هشدار داده گفت: مثلاً رئیس جمهور آمریکا را در نظر بگیرید، وی مدت طولانی خطر کرونا را انکار می نماید و سپس به طور مداوم از یک ویروس چینی صحبت می نماید، گویی که آمریکا هیچ ارتباطی به آن ندارد.

وی افزود: ترامپ درک نکرده است که بحران کرونا یک چالش جهانی است که تنها با اقدامات هماهنگ و مشترک جهانی می توان با آن مقابله کرد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1088

به "فراکسیون حزب دولتی آلمان: کرونا سخت ترین آزمون از جنگ جهانی دوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراکسیون حزب دولتی آلمان: کرونا سخت ترین آزمون از جنگ جهانی دوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید