فرمانده ارتش انگلیس: داعش هنوز به طور کامل شکست نخورده است

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ژنرال سِر نیک کارتر فرمانده ارتش انگلیس روز پنج شنبه در سخنرانی سالانه خود در انستیتوی نیروهای مسلح متحد پادشاهی (RUSI) هشدار داد که گروه تروریستی داعش هنوز بطور کامل شکست نخورده است.

فرمانده ارتش انگلیس: داعش هنوز به طور کامل شکست نخورده است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

وی در این باره گفت: داعش و اندیشه های افراط گرایانه ای که این گروه نماینده آن است، هنوز بطور کامل شکست نخورده است، در واقع تهدید تروریسم رو به افزایش است- همانطور که این واقعیت یکبار دیگر بطور غم انگیزی خود را در حمله آدینه گذشته بر روی پل لندن نشان داد.

کارتر در سخنرانی خود تهدید روبه رشد تروریسم و ایدئولوژی خشونت را به شرایط اجتماعی مربوط دانست که به ممانعت از فرایند رو به رشد افراط گرایی کمکی نمی کند.

این سخنرانی کارتر در حالی انجام شد که هفته گذشته شهر لندن شاهد یک حمله تروریستی دیگر توسط یک جوان 28 ساله بر روی پل لندن بود؛ حمله ای که دو کشته و پنج زخمی برجای گذاشت و داعش نیز مسئولیت آن را برعهده گرفت.

این در حالی است که در ماه اکتبر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش و منبع ناامنی در بسیاری از مناطق دنیا به دست نیروهای ویژه آمریکا کشته شده است. در اوایل ماه آوریل نیز ترامپ مدعی شد که گروه تروریستی داعش صد در صد شکست خورده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 753

به "فرمانده ارتش انگلیس: داعش هنوز به طور کامل شکست نخورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ارتش انگلیس: داعش هنوز به طور کامل شکست نخورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید