فوتبال دنیا، ادعای نشریه انگلیس درباره اعتراف کریستیانو رونالدو به تجاوز به زن آمریکایی

به گزارش بارازعلی، فوتبال دنیا - یک نشریه انگلیسی ادعا نموده که کریستیانو رونالدو در حضور وکلای قانونی خود ماجرای تجاوز به یک شهروند آمریکایی را تأیید نموده است.

فوتبال دنیا، ادعای نشریه انگلیس درباره اعتراف کریستیانو رونالدو به تجاوز به زن آمریکایی

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان جزئیات بیشتری درباره ماجرای جنجالی متهم شدن کریستیانو رونالدو به تجاوز به یک زن آمریکایی در تابستان سال 2009 منتشر نموده است.

سان نوشته رونالدو در جمع تیم حقوقی خود که مسئولیت پیگیری پرونده را برعهده دارند، تأیید نموده که هنگام تجاوز به شهروند آمریکایی کاترین مایورگا در شهر لاس وگاس آمریکا، چندین بار با ممانعت وی روبرو و برای رسیدن به هدف خود به زور متوسل گردیده است. این در حالی است که رونالدو پیش از این ادعا نموده بود به زور متوسل نگردیده است.

ماجرای تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا که نخستین بار نشریه اشپیگل آلمان سال گذشته بدون ذکر نام قربانی به آن اشاره نمود، هفته گذشته با اولین اظهارنظر این زن آمریکایی درباره این حادثه، توجه رسانه های دنیا را جلب کرد و با وجود اینکه این ستاره پرتغالی تأکید نموده این خبر کذب محض است، اما همچنان جزو مهمترین اخبار این روزهای رسانه هاست.

ظاهراً وکلای مایورگا مدعی گردیده اند مدارکی وجود دارد که اثبات می نماید رونالدو پس از ارتکاب جرم و در شرح ماجرا برای وکلایش در پروسه مصالحه با قربانی و دادن حقوق السکوتی 287 هزار پوندی به او، تأیید نموده که به زور متوسل گردیده است. افشای جزئیات پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به یک شهروند آمریکایی

طبق قوانین ایالت نوادای آمریکا، تجاوز از آن دسته جرایمی است که شامل محدودیت رسیدگی به دلیل گذر زمان نمی گردد و این بدان معناست که پرونده ای برای رسیدگی به اتهام رونالدو ممکن است به جریان بیفتد، اتهامی که در صورت اثبات می تواند مجازات سنگینی همچون حبس ابد داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 144

به "فوتبال دنیا، ادعای نشریه انگلیس درباره اعتراف کریستیانو رونالدو به تجاوز به زن آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ادعای نشریه انگلیس درباره اعتراف کریستیانو رونالدو به تجاوز به زن آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید