فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس شد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: فیلیپ هاموند که پیش از این سمت وزارت دفاع انگلیس را بر عهده داشت در پی تغییرات گسترده در کابینه دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس شد.

فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی تغییرات گسترده در کابینه انگلیس دیوید کامرون فیلیپ هاموند را به عنوان وزیر خارجه جدید منصوب کرد.

هاموند پیش از این وزیر دفاع بود. ویلیام هیگ بامداد امروز خبر برکناری خود را از وزارت خارجه بریتانیا اعلام نمود و قرار است سمت هماهنگ کننده امور کابینه انگلیس در مجلس عوام را عهده دار گردد.

دیلی تلگراف پیش از این نوشت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به منظور کسب آمادگی برای انتخابات آینده پارلمانی این کشور، کاهش نقدها و خاصه جلب آرای رأی دهندگان زن این کشور 14 تن از اعضای کابینه خود را تغییر داد.

فیلیپ هاموند 59 ساله از سال 2011 پست وزارت دفاع این کشور را عهده دار شده بود. وی پیشتر و در سال 1997 به عنوان نماینده منطقه رانی ید و ویبریدج وارد مجلس عوام این کشور شد.

وی در سال 2005 به عنوان وزیر سایه کار و بازنشستگی منصوب شد و تا سال 2007 در این سمت بود. در آن سال با تغییرات انجام شده وی تصدی سمت وزیر سایه خزانه داری را عهده دار شد.

پس از تشکیل دولت ائتلافی این کشور در سال 2010 به عنوان وزیر حمل و نقل به عضویت کابینه این کشور درآمد و پس از کناره گیری لیام فاکس در سال 2011 تصدی پست وزارت دفاع را عهده دار شد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 669

به "فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید