لایحه درآمدی سال 99 شهرداری بوشهر و سازمان های وابسته تصویب شد

به گزارش بارازعلی، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تعرفه درآمدی (عوارض محلی) سال 1399 شهرداری بندر بوشهر و سازمان های وابسته به آن تصویب شد.

لایحه درآمدی سال 99 شهرداری بوشهر و سازمان های وابسته تصویب شد

به گزارش از ، ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان نمود: شهرداری هرسال تعرفه درآمدی (عوارض محلی) را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می دهد و پس از آنالیز و تصویب در شورای شهر، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار می گیرد.

او اضافه کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی سالانه شهرداری مهم ترین و اصلی ترین منبع درآمدی و تامین و تحقق بودجه سالانه به شمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: پرداخت عوارض به عنوان راهکاری مؤثر برای توسعه شهر و تحقق به هنگام احتیاج های شهر و شهروندان است و با توجه به حجم تعداد طرح ها در نقاط مختلف شهر، نگاه مشارکتی شهروندان به ساخت و توسعه شهر می تواند به آبادانی و رونق آن منجر گردد و مدیریت شهری را در اجرای برنامه های خود مصمم تر کند.

دهدار گفت: با وجود تورم سالانه و افزایش هزینه نگهداری شهر با توجه به شرایط مالی جامعه در بیشتر شاخص های درآمدی مربوط به شهروندان هیچگونه افزایشی نداشته ایم .

او بیان کرد: پرداخت عوارض کلید توسعه شهر است و مردم می توانند با پرداخت عوارض در آبادانی شهر خود کوشش نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال 1399 شهرداری و سازمان های وابسته پس از تایید و ابلاغ نهایی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، به صورت کتابچه تهیه شده و برای اطلاع و آگاهی عموم مردم در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 956

به "لایحه درآمدی سال 99 شهرداری بوشهر و سازمان های وابسته تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه درآمدی سال 99 شهرداری بوشهر و سازمان های وابسته تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید