لیگ برتر والیبال کدخدامنشی برگزار می شود

به گزارش بارازعلی، سرمربی تیم والیبال سایپا در واکنش به اضافه شدن یک تیم پس از مراسم قرعه کشی به لیگ برتر گفت: متاسفانه سال هاست که لیگ به صورت کدخدامنشی برگزار می شود و عواملی از بیرون فشار وارد می آورند.

لیگ برتر والیبال کدخدامنشی برگزار می شود

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، ناصر شهنازی در گفتگو با مهر، درباره آغاز رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در هفته یازدهم تمرینات هستیم، از ابتدا با یک برنامه تدوین شده و اصولی پیش رفتیم و بازیکنان را آماده کردیم تا دچار آسیب دیدگی نشوند. سپس بازی های تدارکاتی را برگزار کردیم. چند بازی با تیم های سپاهان و مریوان انجام دادیم و سپس در تورنمنت چهار جانبه آمل حضور داشتیم. بازی های تدارکاتی طبق برنامه انجام شد و تا به امروز تمام کارها طبق برنامه پیش رفته است.

بازی سختی مقابل مریوان خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره بازی نخست مقابل مریوان گفت: در دیدارهای تدارکاتی با مریوان بازی کرده ایم، تیم بسیار خوبی است که مربی جوان هدایت تیم را بر عهده دارد. بازیکنان خوبی در اختیار دارد که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. مریوان یکی از تیم های آماده در مسابقات است و بازی های تدارکاتی بسیاری انجام داده است. پیش بینی بازی سخت مقابل این تیم را دارم. امیدوارم این بازی سخت با کیفیت بالا همراه شود.

لیگ برتر کدخدامنشی برگزار می شود

وی درباره وضعیت مبهم لیگ و امکان اضافه شدن یک تیم به مسابقات و احتمال تغییر در برنامه نیز گفت: متاسفانه لیگ برتر سال هاست کدخدا منشی برگزار می شود و به هیچ وجه قانونمند، حرفه ای و با برنامه ریزی از قبل تعیین شده برگزار نمی شود. سال هاست این وضعیت حکم فرما است و درست هم نمی شود. پورحسن(سرپرست سازمان لیگ) بسیار در تلاش است تا لیگ قانونمند برگزار شود ولی زمانیکه عواملی از بیرون فشار وارد می کنند نمی تواند کاری انجام دهد. با این وضعیت شرایط بهبود نخواهد یافت چرا که اصول باشگاه داری در والیبال رعایت نمی شود. فقط چند باشگاه در والیبال حضور دارند و بقیه تیم هستند.

شهنازی تاکید کرد: در فوتبال برنامه ها روی یک اصول پیش می رود و لیگ برنامه ریزی شده است اما در والیبال چنین چیزی وجود ندارد. به یک باره یک تیم اضافه و یک تیم حذف می شود، روند قانون مند تعیینی وجود ندارد.

برنامه تغییر کند تیم ها آسیب خواهند دید

سرمربی سایپا ادامه داد: برای بازی روز چهارشنبه آماده هستیم. اگر برنامه تغییر کند نوع برنامه ریزی ما نیز دستخوش تغییرات خواهد شد. تیم طبق برنامه پیش می رود اما وقتی تغییر و تحول در برنامه مسابقات ایجاد کنند ما نیز دچار سردرگمی می شویم و در نهایت این ها آسیب رسان است. ابتدا به لیگ ضربه وارد می شود و در نهایت به تیم ملی چرا که بازیکنان از دل لیگ به تیم ملی تزریق می شوند.

چند تیم از جمله سایپا شانس قهرمانی دارند

وی درباره شانس قهرمانی تیم سایپا در رقابت ها گفت: با شناختی که از تیم های حاضر در رقابت ها دارم امسال یکی از سخت ترین رقابت های لیگ را در طول چهار سال اخیر خواهیم داشت. حتی دو تیم سپاهان و مریوان که از دسته یک وارد لیگ شده اند می توانند مدعی قهرمانی باشند. 7- 8 تیم شانس قهرمانی دارند و سایپا نیز یکی از این تیم ها است. مطمئن باشید تیم قهرمان حداقل 5-6 باخت خواهد داشت.

شهنازی در انتها گفت: امیدوارم هشتم آبان مسابقات آغاز شود چرا که طبق برنامه ریزی تیم را پیش می بریم. از مسئولان باشگاه سایپا و مدیریت تشکر می کنم که زمینه آرامش تیم را فراهم کرده اند. با توجه به تغییرات مدیریتی باشگاه امسال سال خوبی خواهیم داشت. با جان و دل با تیم همراه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 709

به "لیگ برتر والیبال کدخدامنشی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال کدخدامنشی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید