مارین لوپن: برگزیت نشان دهنده شکست اتحادیه اروپا است

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مارین لوپن رهبر حزب راستگرای اجتماع ملی فرانسه امروز شنبه گفت که خروج تاریخی لندن از اتحادیه اروپا در روز 31 ژانویه (دیروز) نشان دهنده ایجاد اتحاد ملت های اروپایی و شکست پروژه اتحادیه اروپا است.

مارین لوپن: برگزیت نشان دهنده شکست اتحادیه اروپا است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با هزینه سفر به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

رهبر حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه در پیامی توئیتری در این زمینه نوشت: از اتحادیه اروپا در تاریخ به مثابه شکست یاد خواهد شد. روز برگزیت باید شروع ایجاد اتحاد ملل اروپایی باشد، چیزی که مردم اروپا بسیار به آن علاقه دارند. این اتحادیه شکستی در تاریخ خواهد بود.

این درحالیست که شب گذشته و پس از سال ها کشمکش و مناقشه انتها برگزیت رسمیت یافت و انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شد.

برگزیت موضوع یک همه پرسی پر هیاهو در تابستان سال 2016 بود که نزدیک به 52 درصد رای دهندگان با آن موافقت کردند، اما طی سه سال گذشته چگونگی اجرای برگزیت در انگلیس همیشه مورد مناقشه دولت های مختلف قرار گرفته بود و در نهایت انتخابات زودهنگام پارلمانی اخیر و پیروزی دولت محافظه کار بوریس جانسون، به خروج نهایی انگلیس از اتحادیه اروپا منجر شد، اگرچه حدود 11 ماه آینده، به عنوان دوره انتقالی این خروج مشخص شده و در این زمان انگلیس با دیگر اعضای اتحادیه اروپا بر سر چگونگی ادامه روابط مالی و تجاری پس از خروج مذاکره خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 857

به "مارین لوپن: برگزیت نشان دهنده شکست اتحادیه اروپا است" امتیاز دهید

1 کاربر به "مارین لوپن: برگزیت نشان دهنده شکست اتحادیه اروپا است" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارین لوپن: برگزیت نشان دهنده شکست اتحادیه اروپا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید